Uspješne poduzetnike motiviraju ostvareni ciljevi, postavljanje novih prepreka i načini za privlačenje novih korisnika. Novac im nije glavni motivator
Svi uspješni biznismeni razmišljaju na isti način
Velikani u svom poslu nikada ne okrivljuju nekog drugog niti za svoj uspjeh niti za svoj neuspjeh. Nije im krivo ni vrijeme ni ekonomija. Oni vjeruju da su za svoj uspjeh zaslužni samo oni, kao i za razdoblja u kojima im bilanca nije najsretnija. Važno je, smatraju profesionalci, uvijek imati jasne ciljeve te znanje o poslu i proizvodima koje prodajete. No bitno je uvijek iznova postavljati nove ciljeve. Svi svjetski tajkuni se, slikovito rečeno, penju po planinskim vrhovima. Čim osvoje jedan, osvrnu se oko sebe i pronađu drugi vrh koji će osvajati. Tako je i s kupcima. Uvijek će ih pokušavati pridobiti što više, oglasima ili mailovima. Tzv. informacijski “letteri” koji pristižu na mail većina smatra dobrom, a jeftinom reklamom. Odgovori li im samo stotinu zainteresiranih neće se žaliti niti zadovoljiti tim brojem, ali će zato razmisliti na koji način mogu pridobiti više korisnika.
SIGURNE ZONE SU KORAK UNAZAD
Uspješni ljudi izbjegavaju sigurne zone, razdoblja i stanja u kojima ništa ne pokušavaju poboljšati jer je trenutačno stanje zadovoljavajuće. Uspješni poduzetnici to smatraju korakom unazad. Oni koji vole taj pristup često okrivljuju druge za neuspjeh.
VAŽNO JE POSTIGNUĆE, NE NOVAC
Osnivač Applea Steve Jobs često zna reći: Samo putovanje je nagrada. A tako razmišljaju i mnogi drugi velikani. Njih motivira korak naprijed, novi uspjeh, ne toliko novac. Najviše ih oduševljavaju novi korisnici jer za njih to znači uspjeh.
RIJEŠITI PROBLEM, A NE NAĆI KRIVCA
Ako ih nešto ometa u boljoj reklami ili prodaji, uspješni biznismeni trudit će se riješiti problem. Neće kriviti druge i uvijek će pokušavati zadržati kupce. Ako kupac npr. kaže da mu je predugo čekati na dostavu par dana, nemojte reći “to je naš način”.
POZNAJU NAJGORI MOGUĆI SCENARIJ
U svojim planovima uspješni uvijek razmišljaju o najgorem mogućem ishodu koji se može dogoditi. Prepoznavajući tu opasnost, postaju svjesni rizičnosti novog plana i ulaganja. Odluče li nastaviti s planom čine to samouvjereno i ustrajno.