Žene se više oslanjaju na intuiciju pa su često kreativnije i vole fleksibilnost Muškarci se dobro osjećaju kad naređuju. Vole red i kruta pravila
Strpljenje će premositi jaz između kolega i kolegica
Kako biste na poslu uspostaviti bolji kontakt sa suprotnim spolom, potrudite se dešifrirati temeljne razlike u načinu na koji muškarci i žene razgovaraju i rješavaju probleme. Različiti spolovi imaju različite komunikacijske šablone. Muškarci, za razliku od žena, nisu skloni dodavanju ukrasa riječima koje izgovore. Žene upotrebljavaju pojačivače riječi kao što su "stvarno", "doista", "mnogo" i "jako". Obično dodaju i pitanje "Zar ne?" zbog kojeg se muškarcima doimaju nesigurno. Muškarci su po prirodi borbeni, imaju izražen natjecateljski duh i fokusirani su na pothvate i dostignuća. Zato će svaka mudra šefica obratiti pozornost na njihove uspjehe te ih pohvaliti i nagraditi za dobro obavljen posao, a šef koji radi sa ženama cijenit će i podržavati dobre međuljudske odnose. Kad shvatite kako komuniciraju muškarci, a kako žene, moći ćete napraviti male, ali značajne promjene u načinu komunikacije sa suprotnom spolom. Povećana komunikacijska fleksibilnost i muškog i ženskog dijela poslovnog tima rezultirat će većim međusobnim poštovanjem i povjerenjem, boljim odnosima te kvalitetnijim poslovanjem.
SMIRITE SE
Ne komunicirajte kad ste uzrujani. Prije nego što započnete razgovor s kolegom nekoliko puta duboko udahnite i polako odbrojite do 10 kako biste se smirili.
NE RATUJTE
Nađete li se u poziciji odmjeriti snage s kolegom suprotnog spola, neka vaš cilj ne bude pobjeda nego okretanje diskusije u smjeru koji vodi rješenju.
BUDITE JASNI
Bavite li se u razgovoru s previše detalja i sitnica, to neće oduševiti vaše radne kolege. Ne budete li konkretni i brzo ne prijeđete na bitno, izgubit ćete pozornost.
SLUŠAJTE
Vještine aktivnog slušanja mogu spriječiti nesporazume. Koncentrirajte se na sugovornikove riječi, pa postavite pitanja da biste provjerili jeste li sve shvatili.
NE TRAČAJTE
Ogovaranje na radnome mjestu vrlo je neumjesno. Stoga ne pokušavajte uspostaviti bolji kontakt s kolegama šireći glasine. Tračaju li drugi, pokušajte to ignorirati.
IMAJTE OBZIRA
Kritizirajte postupak, a ne osobu kako se netko ne bi osjetio povrijeđenim. Izbjegavajte i preemocionalne reakcije jer one nisu prikladne za radno mjesto.