Kako to lijepo izgleda ovako napisano, a realnost je nešto sasvim drugo. Još mi se nije dogodilo da mi prodajno mjesto ili serviser preveze proizvod sa ili na p
opravak, a da taj isti popravak nije plaćen iz mog đepa.
Prikaži još ↓
Je
JediGovnaJohn
01.9.2012.
Odustani
treba prijavljivati..ja sam nedavno uspio dobiti povrat novca za mobitel koji sam imao 8 mjeseci. Dva puta je išao na servis pod garancijom i treću put mi dopiz
dilo i zvao udrugu za zaštitu potrošača i oni mi rekli da imam pravo na popravak, zamjenu za novi isti uređaj ili povrat novca. Tražio sam povrat jer nisam baš stekao povjerenje u mobitel a ne vidim razlog zašto bi se zadovoljio popravljanim mobitelom kada sam ja dao novce za NOVI. Naravno oni su to odbili ali sam poslao mail državnom inspektoratu i za par dana me gospodin nazvao i rekao koje papire (račun, garanciju i kopiju žalbe koju sam pismeno preporučeno morao poslati i dućanu) da mu pošaljem. Kako sam reagirao tek nakon nekog vremena kada je on već morao imati te papire nazvao me ljubazno i zamolio da mu pošaljem jer da će isteći rok žalbe. Onda sam ipak poslao žalbu u trgovinu. Drugi dan nakon njegovog posjeta i kako su dobili moju pismenu žalbu zvali su me da će mi vratiti novac i vratili su mi. Dakle ima načina.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .