Prodavača koji voli razgovarati s ljudima ili mehaničara koji voli popravljati stvari posao će ispuniti zadvoljstvom, a svaki posao ima smisao
Sretno vrijeme od 9 do 5: Pronađite zadovoljstvo
Prodavača koji voli razgovarati s ljudima, mehaničara koji voli popravljati stvari ili medicinsku sestru koja se voli brinuti za ljude posao će ispunjavati zadovoljstvom. Ipak, sreća na poslu nije rezervirana samo za one sretnike koji su ponašli svoj idealni posao. Čak i oni koji se nečime bave silom prilika, ili imaju naizgled nezanimljiv posao, mogu pronaći nešto što će ih veseliti. Imati pozitivan stav iznimno je važna vještina koja je ključ i sreće i uspjeha na poslu.Savršen posao ne postoji. Ni jedno radno mjesto ne može vam pružiti baš sve stvari koje želite. Uvijek će biti nekih dosadnih zadaća, nekoliko neugodnih kolega, bezobraznih klijenata i neugodnih šefova. Planirate li postati sretni na poslu čim vaše radno mjesto postane savršeno, to se neće dogoditi. Ljudi nisu sretni zato što nemaju nikakvih problema, nego su sretni unatoč njima, jer su naučili kako se postaviti u teškim situacijama.
Pohvale ništa ne stoje, djelotvorni su i pomažu stvaranju pozitivne atmosfere. Dobra pohvala treba biti relevantna, odnosno treba postojati razlog zašto nekoga hvalite. Treba biti izrečena u prikladnom trenutku i ne bi trebala biti preopćenita. Možete pohvaliti i šefa - ako je kompliment iskren, to nije ulizivanje. Najsretnija radna mjesta obilježava "kultura pohvala" u kojoj se se dobra djela brzo zapažaju i cijene. Kod gotovo svakoga moguće je pronaći nešto vrijedno hvale - samo se treba potruditi.
Posao na kojem svaki dan radite iste stvari na isti način, neizbježno stvara nezdavoljstvo, bez obzira koliko dobri bili uvjeti rada. Ljudima je urođena želja za novim znanjima. Usavršavanje profesionalnih vještina, pohađanje tečajeva, traženje boljih i bržih načina za obavljanje zadataka zadovoljit će tu želju. Također, svakoga dana možete naučiti i jednu novu stvar o svojim kolegama. Kojim se hobijem bave? Gdje su bili na moru? Što ih veseli na poslu? Interes za ljude stvara bolju atmosferu.
Ljudi su sretniji kad se mogu otvoreno izražavati. Neprestano skrivanje pravih misli i osjećaja čini ih nezadovoljnima. Otvorenost također potiče iskrenost i poštenje, a jedini način da je se postigne je reći ono što zaista mislite. Čak i ako se žalite zbog nečega, to može biti izrečeno konstruktivno. Žaliti se ne treba vima, nego onome tko može riješti problem i to u prikladnom trenutku, a ne kad ste nervozni. Konstruktivni pristup također priznaje i pozitivne, a ne samo negativne strane neke situacije.
Psiholozi tvrde da je osnova sreće sposobnost kontroliranja svog okoliša. Sudjeluju li u odlukama koje su im važne, ljudi mogu aktivno sudjelovati u oblikovanju svoje budućnosti. Pruži li vam se prilika da nešto promijenite, ne propustite je iskoristiti. Imate li dobru ideju, ne držite ih za sebe nego ih pokušajte provesti u djelo. Najviše energije i vremena posvetite dijelovima svog posla koji vas najviše uzbuđuju - recept za neuspjeh je truditi se oko onoga za što vas uopće nije briga.