Problemi s računima i reklamacijama često nam zadaju mnoštvo problema i često ne znamo kome se trebamo obratiti
Saznajte na koje načine se možete žaliti HEP-u
Ako ste imali problema s računima za struju onda ste svakako trebali poslati upite HEP-u o vašem stanju, obračunima i drugim problemima s kojima ste se suočili. Mnogi često ne znaju kome bi se obratili i koja su uopće njihova prava jer svaki pružatelj usluga ima neka svoja pravila i regulatorna tijela kojima se možete obratiti. Donosimo vam savjete korisne savjete udruge potrošača Dalmatinski potrošač, o tome koja su vaša prava i na koji način se možete žaliti HEP-u.
Kako se žaliti HEP-u?
- Koristite mogućnost informiranja na šaltera HEP-a ili ih možete kontaktirajte telefonom ili e-poštom, ali ako se odlučite na prigovor obvezno isti uputite u pisanom obliku.
- Imate pravo podnošenja prigovora u roku od 30 dana od dana nastanka razloga za podnošenje prigovora.
- Svaki trgovac, a to je i HEP, dužan je potrošaču odgovoriti na prigovor i to u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. U slučaju da ste nezadovoljni s odgovorom HEP-a ili u slučaju da niste dobili odgovor u propisanom roku, možete uputiti novi prigovor HEP-u, ali ovaj put naslovljeno na Povjerenstvo za reklamacije.
U tom slučaju treba poduzeti sljedeće:
- Prigovoru priložiti svu potrebnu dokumentaciju (prvi prigovor, odgovor HEP-a, nove dokaze i sl.), te kopiju istog dostaviti udruzi za zaštitu potrošača koja ima predstavnika u Povjerenstvu za reklamacije distributera električne energije
- U roku od 30 dana Povjerenstvo treba razmotriti prigovor, te uputiti odgovor potrošaču.
- U slučaju da je odgovor nepovoljan za potrošača ili ga potrošač u propisanom roku ne dobije od Povjerenstva za reklamacije, može uputi novi prigovor, ali ovaj put Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji u Zagrebu,Ulica grada Vukovara 14..
Odluka Agencije je konačna, te u daljnjem postupku, svoja prava potrošač može ostvariti samo putem nadležnog suda.U slučaju da se potrošač odluči na prigovor Agenciji, preporučili bi mu da se prije nego što uputi prigovor obrati u jedno od savjetovališta za zaštitu potrošača (Osijek, Pula, Split, Zagreb), te se za isti postupak konzultira sa savjetnicima specijaliziranim za ovo područje.