Jednostavna, humana ideja jednoga čovjeka vrlo je brzo prerasla u razgranati pokret čija je osnovna ideja pomoći borbi protiv nezaposlenosti
Šalji dalje..nezaposlenima posao traže dobri anđeli
Da svaka kriza sa sobom donosi i nešto dobro pokazuje primjer novoga američkog pokreta “JobAngels”. Riječ je o akciji koju je u siječnju 2009., putem svoga bloga na internetskome servisu Twitter.com, pokrenuo konzultant za ljudske resurse Mark Stelzner. On je grupici od 650 posjetitelja svojega bloga predložio da svatko od njih pokuša pronaći posao jednome čovjeku kojega poznaje. Na Stelznerovo iznenađenje, poruka je gotovo trenutačno pokrenula lavinu odgovora ljudi koji su objeručke prihvatili njegovu ideju. Tako je nastao pokret “JobAngels” (“Anđeli za zapošljavanje”), koji je na svojoj Twitter stranici u samo tri mjeseca okupio više od 12.500 sljedbenika. Uz to se proširio i na Facebook i LinkedIn.
Osnovna je ideja pokreta da svaki čovjek koji se zaposli preko servisa, umjesto plaćanja ili zahvale, ima zadatak pomoći nekome drugome. Stelzner i njegov tim svoj internetski posao rade volonterski i nikada se nisu susreli uživo. Volonteri pomažu nezaposlenima pisanje životopisa, razrađuju strategije traženja posla i pružaju im moralnu podršku. S obzirom na ogromnu popularnost pokreta, u tijeku je i izrada portala jobangels.org. Ondje će nezaposleni moći izravno kontaktirati poslodavce te komunicirati s “anđelima” mentorima.
ZA SVE JE 'KRIV' STELZNER
Nakon Stelznerove početne poruke ljudi su mu počeli slati poruke o različitim otvorenim radnim mjestima, koje je on potom objavljivao na Facebooku, LinkedInu i Twitteru. Tako su mnogi nezaposleni lakše pronašli posao.
NEZAPOSLENI VOLE I JOBSHOUTS
Osim JobAngelsa, čija je web stranica u pripremi, u Americi je već od siječnja u pogonu sličan portal JobShouts.com. Njegova je prednost, za razliku od velikih portala Monster.com i craigslist, što je besplatan i što se svaka ponuda za posao putem Twittera odmah odašilje sljedbenicima JobShoutsa.