Osvojite knjigu "Moć uvjeravanja" autora Jamesa Borga u izdanju Veble Commercea koja govori o bitnom dijelu svake komunikacije: komuniciranju i uvjerljivosti
Ostavite komentar i osvojite knjigu "Moć uvjeravanja"!
Svi mi poznajemo ljude koji su nevjerojatno uvjerljivi. Uz šarm bez truda, na neki način uvijek iznova uspijevaju osvojiti naše povjerenje, zanimanje i podršku. Je li to urođeni dar? Je li sve to obmana? Ne, to je umijeće uvjeravanja koje i vi možete naučiti. U svijetu neprekidne poplave informacija vještina izgrađivanja mosta međusobnog razumijevanja postaje sve važnija i teža. Prava komunikacija uključuje povjerenje, integritet i empatiju. Knjiga "Moć uvjeravanja" govori o načinu razvijanja i primjene ovih vještina.
Odgovorom na nagradno pitanje dolazite u priliku osvojiti vlastiti primjerak knjige. Ukratko odgovorite na sljedeće pitanje:
Zašto je slušanje drugih presudno u komunikaciji?
Svoje odgovore ostavite ovdje (kliknite na link).
Najzanimljivije odgovore ćemo nagraditi, a komentirati možete do ponedjeljka, 25. veljače do 11 sati prijepodne. Dobitnike ćemo objaviti u utorak, 26. veljače 2013.
O knjizi "Moć uvjeravanja"
Knjiga ''Moć uvjeravanja'', autora Jamesa Borga, u izdanju Veble commerce-a govori o umijeću uvjeravanja koje i vi možete naučiti. Na temelju godina analiziranja ponašanja i mentalnih sklopova najuvjerljivijih ljudi, knjiga ''Moć uvjeravanja'' vam donosi čaroliju za svladavanje umijeća uvjeravanja - krajnjeg načina za postizanje uspjeha u radu i životu.
Više o knjizi na službenoj stranici izdavačke kuće Veble Commerce.