Žene uspješnije uspostavljaju komunikaciju i kolegijalne odnose. Muškarci se fokusiraju na činjenice, podatke, logiku i konkretne zadatke
On prenosi informaciju ona želi izgraditi kolegijalnost
Muški i ženski stil komunikacije često se razlikuju, što dovodi do nepotrebnih sukoba i nesporazuma u poslovnom okruženju. Muškarci govore iz konkretnog razloga, da iznesu tvrdnju, nešto dokažu ili riješe problem. Pritom koriste što je moguće manje riječi. Žene također govore da bi nešto ustvrdile i dokazale, ali one to čine s puno više riječi. I to kako bi razgovorom izgradile bolji kolegijalni odnos i dobile podršku. Ako se žena na poslu ne trudi uspostaviti kvalitetnu vezu s nekim od kolega, to znači da ona tu osobu ne cijeni i ne uvažava. Žena će stoga pogrešno tumačiti da je njen muški kolega, koji se ne trudi s njom izgraditi bolji poslovni odnos, ne poštuje, ne simpatizira ili da je ljutit na nju. Žene razgovaraju kako bi podijelile svoje osjećaje s kolegama, a muškarci taj ženski korak najčešće pogrešno tumače misleći da žene na taj način traže da im oni riješe njihove probleme.
>> U davanju povratne informacije muškarci su kratki i direktni, a njihova šturost zna iritirati žene. One na pitanja odgovaraju s mnogo više senzibilnosti i takta jer ne žele da se kolega koji je postavio pitanje uvrijedi.
>> Ako muškarac čuje kako žena otpuhuje na količinu posla, on to pogrešno tumači. Misli da kolegica na taj način traži pomoć od njega, pa pogrešno zaključuje da nesposobna, a uz to i lijena.