Madonna ne može bez promjena, Martha Stewart bez kuhače, a Oprah bez pomaganja drugima - na tome su i zasnovale uspješne karijere
Od celebrityja se uči kako izgraditi veliku karijeru
Kraljica popa, diva kućanstva i brižna vizionarka - Madonna, Martha Stewart i Oprah Winfrey uspjele su jer su bile dosljedne same sebi, tvrdi poslovna savjetnica Joanne Meehl. Do uspjeha ih je dovela upravo njihova osobnost. Prepoznale su svoje najjače osobine, porive i hobije te uživajući u njima napravile karijeru. Madonna je tako primjer nemirnog duha, uvijek željnog promjena. Modne i glazbene trendove budno je pratila, nikad nije zaostajala za njima, a katkad ih je čak i diktirala. Postala je popularna vrlo brzo i do danas, s 51. godinom, nitko nije zauzeo njeno mjesto. Svojim neprestanim promjenama i praćenjem trendova pokazala je koliko je važno non-stop se usavršavati, učiti i raditi na sebi. To se posebno može primijeniti na današnje vrijeme, u kojemu je konkurencija nemilosrdna. Martha Stewart odmalena je voljela kuhati i uređivati vrt. Njeni prvi poslovi odnosili su se na burzovno mešetarenje, modeling i ugostiteljstvo, no s vremenom je shvatila da može zarađivati radeći ono što najviše voli - kuhati. Izdala je brojne knjige o kuhanju, uređenju doma i vrtova, a danas vodi nekoliko emisija na tu temu.
- Uvijek treba imati na umu krajnji cilj. Uvijek mislite veliko - kaže Martha, koju je u zatvoru, u kojemu je završila zbog trgovanja dionicama, najviše brinulo hoće li izaći na vrijeme kako bi stigla pripremiti vrt za proljeće. Njen uspjeh nije bio strelovit i za njega su bile potrebne godine i godine truda.
OBOGATILA SE POMAGANJEM
Carstvo najbogatije žene na svijetu Oprah Winfrey zasnovano je na pomaganju. Pomogla je mnoštvu ljudi savjetima o međuljudskim odnosima i karijeri, a svojim je primjerom pokazala da u poslovnom svijetu postoji mjesto za sve talente.
SVAKI KORAK JE POMAK
Ostvarenje poslovnog sna u većini slučajeva zahtijeva vrijeme i strpljenje. Velike karijere ne ostvaruju se preko noći i za njih su najviše zaslužne godine napornog truda. No svaki pomak je korak prema krajnjem cilju, kaže savjetnica Kate Lorenz.
HILFIGER JE BIO "ŠANER"
Neki ljudi učinit će sve kako bi postali ono što oduvijek žele. Slavni dizajner Ralf Lauren znao je da mora krenuti ispočetka pa je prodavao džempere. Tommy Hilfiger je bio “šaner” i prodavao robu iz prtljažnika auta. Ni jedan od njih nije se osjećao poniženim.
>> Dugoročan plan osnovna je Madonnina strategija, a biti superzvijezda misao vodilja, zbog čega se uvijek iznova trudi upoznati publiku te nadolazeće trendove