Svatko posjeduje svoj “financijski nacrt” unutrašnji scenarij koji diktira kako će se odnositi prema novcu, a on često sadrži pogreške
Način razmišljanja ono je što čovjeka čini bogatim
Milijunaši vjeruju da sami stvaraju svoj život, za razliku od većine ljudi koji smatraju da im se stvari samo događaju, ističe T. Harv Eker, autor knjige “Tajne milijunaškog uma”. On smatra da svatko posjeduje svoj “financijski nacrt” unutrašnji scenarij koji diktira kako će se odnositi prema novcu. Njega stvaraju poruke koje čovjek cijelog života uči o nobcu - od prijatelja, s televizije i osobito od obitelji. Nažalost, ti nacrti često sadrže pogrešna uvjerenja koja onemogućuju bogaćenje. Srećom, promjenom vlastitog psihološkog pristupa novcu, sreći i bogatstvu stvari počinju ići u pozitivnom smjeru. Primjerice, usredotočenost na probleme onemogućuje milijunaško razmišljanje. Umjesto toga, treba se usredotočiti na pronalaženje prilika.
Uspješni ljudi također “razmišlaju veliko”. Stoga je potrebno uvijek u glavi imati viziju budućeg uspjeha. No, treba imati na umu da ništa ne dolazi preko noći. Postavite visoke ciljeve, a onda prema njima krenite malim koracima. Oni koji žive od plaće do plaće teško mogu gledati dalje od svojih trenutačnih potrebama. No, uspiju li to učiniti imaju najbolju šansu da pobjegnu od nepovoljnih okolnosti i uštede nešto novca.Pritom je važno cijelo se vrijeme obrazovati. Već i čitanje knjiga o osobnim financijama može donijeti veliku promjenu. Također, čovjek ne treba dopustiti neuspjesima da ga obeshrabre. Uspjeni ljudi mnogo su puta doživjeli propast, no uvijek bi uspjeli ustati i ponovno pokušati. Većina ljudi nikad ne pokušava jer se brinu mogućeg poraza. No, uspješni ne razmišljaju o porazu - oni su usredotočeni na pobjedu i korist koju mogu izvući iz neke situacije. No, najvažnija stvar je prestati trošiti. Svi mijunaši koji su sami zaradili svoj novac imaju zajedničko to da niti jedan od njih ne troši novac nepotrebno. Mnogi bogati ljudi i dalje kupuju na rasprodajama. Ono što ih motivira nije novac sam po sebi nego mogućnost izbora koju on donosi.