Neki dan mi je stigla opomena od hep-a. Krajem svakog mjeseca očitam i platim koliko smo potrošili (zašto da plačam sredinom mjeseca ako je uplatnica za tekuči
mjesec), ali ne, njima je po zakonu da se plačaju njihove akntacije koje su od 50 do 100 kn veče nego što mjesečno potrošim. Zašto bi ja unaprijed financirao nekog monopolista?. Na hep-u su mi smanjili akontacije (ali ne na prosječnu potrošnju nego na največu) i rekli ako hoću da se mogu žaliti udruzi potrošača. Opale nam skupu struju, a reklamiraju se po stadionima, na rukometašima... (nemam ništa protiv sporta, ali žalosno je da se profesionalni sport financira od takvih kompanija, a amaterski sport propada jer nema love). Mogu sklopiti ugovor o mjesečnom plačanju po očitanju, ali to znaći da svaki mjesec pod radnim vremenom moram na hep, što će mi biti oduzeto od plače, a naplatit će mi i pisanje nove uplatnice. Stvarno smo banana država.
Prikaži još ↓
profinjena
13.9.2012.
lijepo su sročena uputstva, al što kad zbog radova HEP nazove frizerski salon, isti dan ili možda dan prije, i javi da neće biti el.energije od 8-14 sati...i ta
ko po nekoliko puta, na to mi se žalila moja frizerka,koja je na gubitku...još da to zna puno ranije, taj bi dan onda iskoristila za neke druge obveze....a nadalje, isto tako javili nestanak struje od 10-16, ona ode, a struja došla u 11...veli da ovaj mjesec 3 dana nije radila...to su direktne štete, i ne samo njoj, i drugim granama
Prikaži još ↓
S1
Snowhite_1
12.9.2012.
što ti vrijede i prigovori i sve kada iako si u pravu oni ti dođu iskopčat struju, pa se ti misli onda koja su tvoja prava dok im pišeš žalbu pod svijećom.
u1
user_158528
12.9.2012.
Nama u kućanstvu dolazi njihova procjena, ali se te procjene ne držimo. Naime svakog 1. u mjesecu očitamo brojilo i obračunamo sami i toliko uplatimo putem elek
troničkog bankarstva. Do sada nije nikad bilo problema...dapaće kad sam bila jedno vrijeme bez posla čak smo im kasnili po dva mjeseca i nisu radili prevelike probleme osim po koje opomene.
Prikaži još ↓
ma
magla1
30.9.2012.
Citat: "U roku 15 dana, od dana dobivanja obračunskih rata za pretpostavljeni utrošak električne energije, imate pravo pisanim putem osporiti iznos rate. Imate
pravo podnošenja prigovora u roku od 30 dana od dana nastanka razloga za podnošenje prigovora." Razlog za podnošenje prigovora je dobivanje obračunskih rata. E sad da li je rok 15 ili 30 dana, to te ja pitam?
Prikaži još ↓
Zo
ZoranBikovsek
14.9.2012.
Osnova za ispostavljanje računa kao i uvjeta isporuke el. energije opisana je u Zakonu o distribuciju el. enrgije i Sporazumu o distribuciji el energije kućans
tvima ( pogledati Narodne novine )
Svatko ima pravo na prigovor o povećanoj potrošnji.
U toj situaciji kada Vam HEP pošalje povećani obračun na osnovu njihovih tablica isti možete najjednostavnije osporiti ako kroz tri dana pratite svoju potrošnju na brojilu i naravno je očitavate.
U slučaju isporuke takozvane kvarne struje odnosno el. energije koja ne odgovara uvjetima is Ugovora i Sorazuma po kvaliteti ( naponu, taktu ), svaki kupac kojem je nastao kvar uslijed takve isporuke može tražiti nadoknadu štete koju prijavljuje HEP-ovom povjerenstvu. Da bi skratili put evo nekih naputaka:
U slučaju da je kvar na uređajima nastao uslijed nenajavljenog iskopčavanja:
1. odmah po povratku el. energije nazvati telefon za prijave kvara i telefonski prijaviti nestanak i kvar
2. popraviti pokvareni uređaj i račun priložiti dopisu
3. napisati dopis prema distributeru el.energije u kojem navodite sljedeće podatke:
- podaci o potrošaću ( podaci sa računa koje dobivate )
- navod o pozivu ( vrijeme )
- uređaj koji Vam se je pokvario
- račun od popravka
Tim putem 100% dobivate sredstva nazad i nemojte se bojati takav zahtjev poslati jer HEP za to ima sredstva iz osiguranja.
Ova prava nećete moći ostvariti ako je do iskopčanja došlo uslijed najavljenog iskopčanja. Najčešće HEP to radi preko dnevnog tiska i lokalnih radio postaja.
U slučaju da se je kvar desio u tom periodu sami ste si krivi jer niste postupili prema uređajima na način opisan u uputama za rukovanjem uređajima.
Prikaži još ↓
De
DesankaBiscan
20.5.2013.
astronomske cjene potrosnje struje u hrvatskoj su cista manipulacija i deranje gradjanja od strane Hrvatskog distributera Elektricne Energije " VARANJE GRADJAN
JA "
Prikaži još ↓
Ar
Aranka
29.9.2012.
U stanu ne trošim struju cijelo ljeto i prihvatili su to bez problema. Plaćam tih mjeseci oko 20 kuna paušala i nikad nisam imala problema. Štoviše sama sam oči
tavala brojilo kad sam tražila smanjenje mjesečne rate... Nisu me čak ni provjeravali....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .