Iako novi zakon od 21. srpnja propisuje da nije dopušteno naplaćivati opomene potrošačima, HT to i dalje radi i tako krši Zakon o zaštiti potrošača
Ministarstvo gospodarstva: Prijavite Hrvatski Telekom!
"Još u svibnju raskinuo sam ugovor s HT-om i otišao drugom operateru. No u kolovozu sam dobio račun koji se sastoji od 1,28 kuna zatezne kamate i troškova opomene od 20 kuna. Prijavio sam to HT-u, no rekli su mi da tu nema ništa sporno jer je dugovanje nastalo prije 21. srpnja", požalio nam se čitatelj koji je želio ostati anoniman.
U Ministarstvu gospodarstva potvrdili su nam da je HT prekršio zakon, te našem čitatelju, kao i svim građanima koji se nađu u takvoj situaciji, predlažu da sve prijave Državnom inspektoratu.
"Na snagu je 21. srpnja stupio novi zakon koji zabranjuje naplaćivanje opomena za neplaćene račune. Iz ovog slučaja je jasno da je trgovac prekršio Zakon o zaštiti potrošača, te bi oštećeni gospodin prijavu trebao uputiti zagrebačkom Državnom inspektoratu, koji nadzire provedbu ovog zakona", kažu nam u ministarstvu.
HAKOM: Hrvatski telekom ubuduće više neće smjeti naplaćivati naknadu od pet kuna za plaćanje računa na svojim prodajnim mjestima
Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) utvrdila je, naime, da HT od 1. veljače korisnicima naplaćuje naknadu od 5 kuna na svaki račun koji se plaća u njihovim poslovnicama. Uvjeti poslovanja Hrvatskog telekoma ne sadrže nikakve odredbe o načinu plaćanja računa niti se u njima opisuje ta naknada od 5 kuna.
HT, napominju u HAKOM-u, mora izmijeniti svoje opće uvjete poslovanja i u njima mora navesti načine plaćanja računa. Ako je plaćanje računa moguće na prodajnim mjestima Hrvatskog telekom, ono se mora obavljati bez dodatne naknade, kaže se u njihovu priopćenju.