Saznajte što napraviti u slučaju ako ste nezadovoljni reklamacijom računa za električnu energiju. Ako niste zadovoljni odgovorom, postoje načini kako se žaliti
Što napraviti ako ste nezadovoljni reklamacijom?
Reklamacije nam često zadaju glavobolje jer ih mnogi davatelji usluga ne uzimaju u obzir onako kako bi mi htjeli. Ponekad je potrebno napraviti određeni pritisak kako bi bili zadovoljni i kako naš novac ne bi bi bačen u vjetar. Tako Centar za edukaciju i informiranje potrošača savjetuje potrošače što napraviti u slučaju ako potrošač reklamira račun za električnu energiju davatelju usluge, ali nije zadovoljan dobivenim odgovorom.
U tom slučaju potrebno je obratiti se pismenim putem Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstvo donosi odluku o utemeljenosti žalbe te je dostavlja kupcu. To treba napraviti s naznakom « Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača». Također, na temelju Zakona pisani dogovor trebate dobiti u roku od 30 dana. Ako ne dobijete odgovor u roku od 30 dana, smatra se da je prigovor prihvaćen. Ako dobijete odgovor, a njime niste zadovoljni onda se u zakonskom roku od 15 dana možete obratiti HERA-i (Hrvatskoj energetskoj regulatornoj agenciji).
Ako niste zadovoljno odgovorom onda se možete obratiti nekoj od udruga potrošača koji vam mogu pomoći pri riješavanju vašeg problema te vam dati potrebne pravne savjete koji će vam biti od koristi. Također, znat ćete se nostiti i sa svim drugim sličnim situacijama.