Kapetan nije smio isploviti s brodom koji nije sposoban za plovidbu. To je njegova odgovornost, brod i zivoti pomoraca. Mozemo mi kriviti kompaniju koliko god hocemo, ali kapetan je taj cija je zadnja rijec. Naravno da iza takve odluke moze popusiti otkaz. Ali da li je bolje otkaz ili smrt, svoja i posade? Ako se i nekim cudom, daj Boze izvuce, on je zapravo jedini koji ce na sud..... svidjelo se to nama ili ne.
Istvan Serekesz
15.10.2019.
Odustani
Ajde ne lupetaj....najveću vodu si vidio jedino kad kadu napuniš......
adameva
15.10.2019.
Odustani
U ovakvim slučajevima...kapetan može dobiti i "stimulaciju" ako "odradi" date mu zadatke iz kompanije...
AN
ANTONIOZADAR
15.10.2019.
Odustani
Mohik???? Jesi pomorac pilot ili nesto sl. Imaju ljudi koji su zaduzeni za ispravnost plovila,vozila ili cega vec oces. Kapetan sigurno nije potpisa da je brod
ispravan i da moze ici. Ajmeee zasto se ja uopce sikiran oko ljudi koji nisu iz kuce izasli
Prikaži još ↓
Ca
CassiusSpartacus
15.10.2019.
Odustani
Točno adameva... eto, stimulacije se recimo dobivaju i samim radom u Nigeriji, svi koji idu radit tamo svjesni su šta im se može desit, tvoj izbor. Pa se ne kri
vi kompanija kad netko bude otet i ubijen. Plaćen si za to, pristao si i htjeli ne htjeli to je u opisu posla. Tako i ova tragedija, mislim da nema onog koji ode radit na more i da mu u jednom trenu ne prođe misao, hoće li se vratit kući, ženi, djeci. Poštivanjem propisa, koji svakako nisu savršeni nit će ikad biti, ovakve tragedije se svode na minimum al nažalost mogućnosti za nesretan ishod su uvijek tu. More a tek ocean se uvijek gleda sa strahopoštovanjem, nikad neznaš šta može krenut po zlu, i ništa nije čudno da se brodovi kvare, i novi se kvare, zapravo novi imaju i najviše problema dok se sve ne uhoda. Jednostavno, to je takav posao i pomorci i njihove obitelji su toga svijesne, koliko god ne želiš mislit o najgorem.
Prikaži još ↓
superman1978
16.10.2019.
Odustani
Ma meni je jasno da je duznost kapetana takva da mora povesti brod gdje mu se kaze,ali jedino sto mi nije jasno je zasto ici u takvu oluju koja je bila najavlje
na! Ma da dobijem ne znam kakvu stimulaciju ne bih isplovio u takvu oluju s tom barkicom.
Prikaži još ↓
Wi
Winks
16.10.2019.
Odustani
Istvan, mozda covjek ima tus kabinu :)
Lo
Loana
16.10.2019.
Odustani
U pravu je komentator koji kaže da je kapetan primarno odgovoran za plovidbu. Ne firma/brodar nego kapetan. Isto stoji i u pomorskom radnom pravu, a to znam jer
mi je pravo struka.
Nedavno je kapetan odbio tako ući s cruiserom u jednu luku u Španjolskoj zbog vjetra (i rizika nasukavanja) iako je firma vršila pritisak zbog nezadovoljstva putnika. Rekao im je da mu mogu dati otkaz, ali on kao kapetan stoji iza svoje procjene i neće riskirati biti odgovoran za život i zdravlje posade i putnika ukoliko dođe do nasukavanja. Naravno da nije izgubio posao zbog toga. Šteta što je ovaj kapetan očito jedini od svih na toj ruti odlučio uploviti u to nevrijeme.
Prikaži još ↓
Istvan Serekesz
16.10.2019.
Odustani
Loana drugo je to a drugo je ispravnost broda ...............kako kapetan može biti odgovoran za ispravnost stroja isto koliko i vozač za ispravnost vozila.....
.......ako mu se na vozilu nešto čini neispravno ode mehaničaru i on to popravi ili ne popravi.................... a kaže da je popravljeno............kako kapetan može znati da nešto nije u redu s brodom dok je brod na suhom doku.............
Prikaži još ↓
Ca
CassiusSpartacus
16.10.2019.
Odustani
Istvan, ne mješaj kruške i jabuke. Na brodu su kvalificirani ljudi koji bi trebali biti sposobni riješit svaki problem, između njih i onaj koji je zadužen za is
pravnost stroja. Istina, kapetan neće popravljati motor, to radi mehaničar koji mu je na brodu i koji mu je po hijerarhiji podređeni što znači da ipak ne ostaje sva odgovornost samo na mehaničaru. Servis se zove i radi u slučaju većeg i kompliciranijeg zahvata koji iziskuje više vremena, više ljudstva i garanciju od strane servisa i potrebne certifikate. Nad tim servisom opet mora biti vršen nadzor od brodskog mehaničara da se uvjeri da je posao odrađen kako treba jer on stavlja potpis da je zadovoljan odrađenim, to je njegova odgovornost.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .