hahaha, meni su obrisali komentar jer sam komentirao (ne)kvalitetu kolumni klauškoga, a kad taj isti klauški ismijava kvalitetu rada drugih, onda je to OK?!? ma svaka čast 24sata, ovakvog verbalnog delikta nema ni u sjevernoj koreji! inače vama za info, verbalni delikt je odavno ukinut u HR! kojim pravom onda brišete komentare koji vam se ne sviđaju ili kritiziraju pojedine novinare/kolumniste!?!?!
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2015.
Odustani
Ja te ne bih brisao, ali ću ti ponoviti. Plaća Klauškog problem je njegovog poslodavca-privatnika. Nasuprot tome, Karamarko prima plaću iz državnog proračuna. V
idiš li ti neku razliku?
Prikaži još ↓
Di
Diaz22
04.11.2015.
Odustani
Navikni se da ti ovdje brišu normalne komentare, a kad ti netko piše da si glup onda se to ostavlja.
ha
hallen
04.11.2015.
Odustani
@erazmo....možeš to gledati i ovako: karamarka su izabrali birači HDZ-a u sabor s više zadataka: da ih tmao predstavlja, da vodi stranku, konsolidira je i da na
kon 4 godine izađe na parlamentarne izbore i pobijedi! karamarko kao šef HDZ-a bio je u saboru koliko je smatrao da je potrebno da odradi zadatak koji je pred njega stavilo HDZ-ovo biračko tijelo, dakle ne vi ljevičari koji glasate za SDP nego birači HDZ-a! ako njima ne smeta njegova (ne)prisutnost u saboru, zašto to peče vas ljevičare? a kad već pričamo, budimo i realni - koliko god prijedloga i amandmana HDZ i ostala oporba predlagali, SDP-ova glasačka mašinerija ih je sve redom odbacivala (isto je bilo i u mandat ranije dok je bio HDZ na vlasti). sudjelovanje u "radu" takvog sabora je gubljenje vremena jer osim beskonačnih prepucavanja na relaciji vladajući-oporba nikakvog drugog rezultata od toga nema. druga stvar je kad su na dnevnom redu neke strateške odluke i rasprave kao npr.za arbitražu, tamo su tada bili svi iz HDZ-a i glasali "za"...prema tome, ostavi se te jeftine demagogije
Prikaži još ↓
dj4
04.11.2015.
Odustani
hallen pitao sam te znas li sto je javni dug
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2015.
Odustani
Nije jeftina demagogija, nego dovodim u pitanje način na koji se troši državni proračun. U pravu si da Karamarko ima legitimitet koji izravno proizlazi iz rezul
tata izbora. No, lovu u državni proračun izdvajaju svi, bez izuzetka. Prema tvojoj logici, Karamarko ima pravo sabotirati posao za koji je plaćen jer je podržan od strane svojih glasača. Ok. U tom slučaju, ja koji nemam predstavnika u saboru (nije prošao), ne moram plaćati porez? I još, svaka opcija koja ima većinu u saboru, donosi odluke svojom glasačkom mašinerijom. Znači li to da ostali sabornici ne trebaju u saboru? Ok, onda jednostavno ukinimo oporbu i formirajmo samo pred izbore! Zašto bismo uopće plaćali oporbene zastupnike? Ipak, imaš plus od mene jer si jedini koji se uopće udostojio odgovoriti.
Prikaži još ↓
ha
hallen
04.11.2015.
Odustani
znam što je javni dug, ali nema smisla da o tome ovdje razglabamo...nego, dj4 reci ti meni što u HR raste jer upravo to tvrdi SDP? koji gospodarski pokazatelji
su DANAS bolji. tj. da su porasli u odnosu na prije 4 godine kad je SDP došao na vlast?!? to ti meni reci?
Prikaži još ↓
ha
hallen
04.11.2015.
Odustani
@erazmo -slažem se da to nije najbolje riješeno, no po zakonu zastupnici nemaju obvezujući mandat i nisu opozivi...a to će tako i ostati jer tako odgovara i HDZ
-u i SDP-u.... a što se tiče nesudjelovanja u radu, svaki zastupnik može reći da on bojkotira neku točku dnevnog reda, ili neke nacrte zakona il ne znam što i da zato ne dolazi...to je također vid legitimne političke borbe, a na biračima je da odluče da li takav (ne)angažman podržavaju ili ne? ako je to njegovim biračima OK, tko smo ti i ja da im to branimo?
Prikaži još ↓
dj4
04.11.2015.
Odustani
ne ne znas sto je javni dug..jer da znas nebi ko papagaj ponavljao karamarkove price o zaduzenju 100 milijardi..u hrvatskoj vec odavno nista ne raste osim trave
i korova..a zasto na to pitanje bi nam trebali objasniti nasi politicari
Prikaži još ↓
ha
hallen
04.11.2015.
Odustani
evo dj4 pa čitaj... http://www.ijf.hr/istrazivanja/javni-dug.htm
Dk
Deaktivirani korisnik
04.11.2015.
Odustani
Znam da po zakonu nisu obvezni, jer bi se u suprotnom zastupnici međusobno tužakali. Nisam ni pomislio da je Karamarko jedini. Niti slučajno, ima ih iz svih str
anaka. Zakon nije dobar, a posebno zato jer su ljudi, s pravom osjetljivi, upravo na način trošenja love iz proračuna.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .