Zavoj na koji sam upozoravo već prvi put kad sam prošao novim dijelom i rekao da će tu ubrzo biti poginulih.. Desna nepravilna krivina s pogrešnim nagibom i masa tragova na cesti koji ukazuju da su ljudi iz desne trake završili na lijevoj a mjerodavni stručnjaci i inžinjeri sjede u kancelarijama i prave nacrte.. Svaki dan tuda prodje i gospoda iz HAC-a i policija i svi to osjete u vožnji (nije potrebna neka pamet) ali nitko ništa ne preduzima.
po
polaris
24.10.2013.
Odustani
U pravu si. Riječka zaobilaznica kad god nešto novo rade preopasno naprave pa onda kad netko ili nekoliko njih stradaju poprave. Kao da je to projektirao neko d
ijete iz srednje škole a ne stručnjaci
Prikaži još ↓
v2
viktorijad_2
24.10.2013.
Odustani
Uz dužno poštovanje,ovo nije zavoj,već gotovo ravni dio ceste 200-300m nakon izlaska iz tunela gdje se vozi velikim brzinama bez obzira šta je ograničenje smije
šnih 60km/h.Ozbiljan i vrlo opasan zavoj počinje cca 1km niže prema Križišću.Vozilo hitne pomoći je ostalo u kvaru,zaustavljeno na desnoj traci tik do branika,ali ipak pola vozila na traci.Uzrok je isključivo nesnalažljivost svih sudionika u sudaru koje se drže desne trake ko ovce,a nitko ne obilazi lijevom,pretjecajnom.Jedino se nemože zamjeriti vozačima kamiona koji su pod teretom pa je mogućnost naglog manevra vrlo mala,čak i pogibeljna.
Prikaži još ↓
TW
Truck World
24.10.2013.
Odustani
Sto vise nesreca to njima manje plate pa ces da vidis kako popravljaju oznacavaju !
Neutralni
24.10.2013.
Odustani
Viktorijad, moguče da je i prije, mada mi ovaj pise gore 500 m od tunela a to je tu negdje.. onda mora biti manje od 500 m... U svakom slučaju ona krivina je sa
mo pitanje dana kad će netko poginuti na njoj.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .