Instagram je moderni kreativac, Facebook opušteni tip, a Twitter pomalo od svega - pogledajte kako je društvene mreže oživila kreativna modna fotografkinja
FORA PROJEKT
Oživila društvene mreže: Kako bi Fejs izgledao da je čovjek?
Kako bi društvene mreže izgledale da su muškarci, pitala se kreativna modna fotografkinja Viktorija Pashuta i predstavila nam svoju viziju. Izabrala je modele koji, prema njoj, predstavljaju duh svake od društvenih mreža i odjenula ih u njihove tipične boje.
Instagram je, tako, kreativac odjeven fino, ali s pomakom i daškom prošlih vremena, Facebook je opušteni tip, Pinterest je kreativac u crvenom, Twitter odlično kombinira sportski, elegantan i pomaknuti stil, a LinkedIn je mladi poslovnjak u odijelu.
Viktorija Pashuta prošle je godine napravila sličan editorial, tema su joj bili internetski preglednici te kako bi izgledali da su žene.
Viktorija Pashuta
Viktorija Pashuta
Viktorija Pashuta
Viktorija Pashuta
Flickr
Viktorija Pashuta
Tumblr
Viktorija Pashuta
Viktorija Pashuta
Google+
Viktorija Pashuta
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku