to je od početka bilo marketinški dobro osmišljeno, šta mislite da bi neki obični čovjek koji ima djete koje ima rak da bi ga neko šljivio i da bi uspio skupit toliki novac.
Tu je od početka angažirana PR kuća koja je koordinirala akciju, medije, izmišljala slogane kao šta su nora fora-lav, iako nema veze s lavom, ali to je trebalo kod ljudi izazvati simpatije. Tako da su svi nasjeli pa i ja i uplatitli lovu na telefon.
Oni su znali da je to neizlječivo od početka u hr su im rekli doktori, ali su izmislili da idu kao u ameriku jer kao tamo se može izliječiti, ko da su tamo neki drugi doktori s marsa.
tražili su lovu od udruge i popušili, to im nije trebalo, jer te pare ionako nisu za njih, a po vrijednosti predmeta su si nepotrebno natukli sudske i odvjetničke troškove druge strane.
Dk
Deaktivirani korisnik
13.10.2017.
Odustani
I to je točno, dobro odigran PR. Ispalo je kao da je samo Nora bitna, a drugu djecu ko hebe.
Demetra
13.10.2017.
Odustani
Dobar komentar.
ko
komilica
14.10.2017.
Odustani
ne vjerujem što pišeš. Očito nemaš djece i lupaš ko otvoren prozor. Sram te može bit. Pa koji roditelj ni bi probao sve učinit da mu dijete ozdravi. Dakle, tebi
kad bi rekli doktori u RH da ti djetetu nema spasa, ti bi rekao "dobro" i ne bi ništa više pokušao. Nisi ti još posložio u glavi sve kockice, ili ti očito fale!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .