Nemoguce je da su takav odgovor dobili od Bookinga. Njihov customer service ekspresno rješava apsolutno sve prigovore, pogotovo kad je riječ o neadekvatnom (ili nepostojećem) smještaju. Ovdje novinar nije kontaktirao booking za komentar....
ki
kicami
20.8.2019.
Odustani
istina
Štrumfeta6
20.8.2019.
Odustani
nedavno sam bila u Rumunjskoj , a sobu rezervirala preko booking.com, prioritet mi je bio da soba ima klimu ..... kad smo nakon 10-osatnog putovanja autom stigl
i u hotel, ponudili su nam sobu u potkrovlju bez klime na što nisam pristala budući da sam dva mjeseca prije rezervirala sobu ... uspjeli smo naći drugi smještaj, a kad sam htjela na bookingu napisati negativnu recenziju za navedeni hotel, da su me prevarili, nisam mogla jer je vlasnik odmah po mom odlasku naveo da nisam došla u hotel ... tipkala sam mailom sa jednom djelatnicom iz bookinga koja mi je rekla da ne mogu ostaviti recenziju jer se "nisam pojavila" u hotelu!!! taj hotel će i dalje obmanjivati svoje goste i davati im sobe bez klime, za cijenu sobe s klimom ....
Prikaži još ↓
Tz
Tal_zg
20.8.2019.
Odustani
@štrumfeta trebali ste odmah prijaviti bookingu koji bi vam našao zamjenski smještaj. Meni se slično dogodilo u Budimpešti i u roku sat-dva bili smo na novoj i
boljoj lokaciji
Prikaži još ↓
Štrumfeta6
20.8.2019.
Odustani
u Rumunjsku smo stigli oko 22 sata, umorni od cjelodnevnog puta, bila sam toliko ljuta da uopće nisam razmišljala da kontaktiram booking ... da nismo našli drug
i smještaj, radije bi spavala u autu sa upaljenom klimom cijelu noć nego ušla u njihovu sobu .... ali kako Gibboni pjeva: ovo mi je škola i drugi puta ću pametnije ... tako ću i ja
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .