Je, počinje sezona. Opet ista prića.Trljaju se ruke. Bit će zarade od turizma.. stani malo.Milioni turista da prostiš, kake i pišaju i bacaju škovace u Jadran. Ali lako je i za to. Sav prihod od pe.de. vea.(namjerno sam tako napisao). "svršava" u blagajni nekoga tajnika, koji će to nonšalantno proslijediti svome šefu ( moguće u vladi) koji će nas sutra gledati smijati se, i guštati u nekoj vili. Ništa nova. Već viđeno
Dk
Deaktivirani korisnik
31.5.2014.
Odustani
nisi u pravu, pravila u pomorskom prometu su strogo regulirana međunarodnim propisima, a neke stvari dodatno u državi u čijim teritorijalnim vodama se nalazi br
od, pa je tako strogo regulirano kakav otpad se smije bacati u more i na kojoj udaljenosti od obale (gotovo ništa nije dozvoljeno bacati u teritorijalnim vodama, je nešta hrane i papira koji prethodno moraju biti usitnjeni, propisana je i veličina pojedinog razgradivog otpada koji se smije bacati i na kojoj udaljenosti, fekalije se u luci ne smiju ispuštati direktno u more) vodi se oil record book... i sve se to odlaže i plaća odlaganje u luci u koju brod dođe, bilježi se koliko je otpada predano... naravno da brodar može odlučiti gdje mu je povoljnije odlagati otpad i da će sve šta smije bacati u more i bacati, brodovi se prate satelitski, tako da ne brini, malo ih se odvaži kršiti pravila jer su kazne ogromne a odgovorni mogu ostati bez nekih dozvola i mogu biti iskrcani sa broda. Sva trgovina na brodu (isto kao i bilo kakvi drugi događaji) podlježe pravima i obvezama države pod čijom zastavom brod plovi, pa mi nije jasno o kakvom tajniku i šefu pričaš
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .