zanimljivo, primijetili ste "ovisnost o kaznenim djelima" među članovima ŽZ, a niste kod drugih stranaka (npr zdrpenjara) primijetili veliki broj prezimenjaka s visoko pozicioniranim funkcionerima bivšeg režima?! to je sigurno bila slučajnost...najslučajnija slučajnost...pa onda još malo slučajnija i nepotizam tu sigurno nije imao prstiće umiješane...sto posto...pa onda još malo sigurnije!
crazy mind
20.9.2016.
Odustani
ma primjetili smo mi puno toga. vidjeli smo kako se partija djeli na dvije (sdp/hdz). vidjeli smo kako nas obadvije loze lazu i pljackaju. vidjeli/culi/osjetili
pa sto? kod nas oci/usi nisu povezane sa mozgom a mozak nema nikakav utjecaj na prstice. mi i dalje volimo nasu partije pa zbog toga vecinu glasova dajemo i dalje njoj bez obzira kaj se sada zove hdzsdp. zivel nam (mrtvi) joza, (mrtvi) njegov najmlajsi general i svi mrtvi i zivi udbasi a i gdi po koj desnicar kaj se je jako lepo uklopil u to drustvo
Prikaži još ↓
sa
samoproglašeni antifašist
21.9.2016.
Odustani
nemoj dug život zaboraviti poželjeti ni samoproglašenim antifašistima i neolevičarima još uvijek zadojenima propagandom totalitarnog režima.
crazy mind
21.9.2016.
Odustani
svima nabrojenima (levicarima i desnicarima) zelim dug i plodan zivot i puno puno uspjeha u provodenju njihovih ideja i zelja. njihovim podanicima zelim da bare
m tisucu godina uzivaju u produktu njihovih"pregnuca". svojoj djeci zelim da se nikada ne nadu u prilici da sa svima takovima zive u istoj drzavi
Prikaži još ↓
sa
samoproglašeni antifašist
21.9.2016.
Odustani
vidiš, ja i jednima i drugima i trećima, zapravo svim ideolozima želim upravo suprotno od tebe. želim im kratak i neplodan život i nimalo uspjeha u provođenju n
jihovih ekstremističkih ideja. želim im potpuni izostanak potomaka i podanika kako bi napokon prekinuli taj genetski (ili ideološki) niz parazita na "ustaškom" budžetu i to odmah, a ne za tisuću, stotinu ili deset godina...odmah danas! a svojoj djeci želim, među ostalim, živjeti u državi gdje nečija narodnost nije temelj parazitiranja na "ustaškom" ili bilo kojem drugom budžetu.
Prikaži još ↓
crazy mind
21.9.2016.
Odustani
nekada sam i sam razmisljao tako, medutim takovi ideolozi imaju poprilicnu produ u "sirokim narodnim masama" tako da nije problem u ideolozima nego u masama koj
e ih na ramenima nose. zbog navedenog zelima da vladaju dugo (i okrutno) da imaju brojno potomstvo koje ce nastaviti njihovo djelo jer "siroke narodne mase"upravo i zasluzuju takove (zato ih i biraju). s obzirom da imam nesto godine vidio sam velike ustase koji su postali veliki komunisti kao sto sam vidio i velike komuniste koji su postali velike"ustase". sve u svemu vidio sam mnogo olosa a malo ljudi a najvise sam vidio onih koji se okrecu onako kako vjetar puse a tako i zasluzuju sve ono zlo sto ih uglavnom na kraju snade. sa vasim napisom o djeci u potpunosti se slazem jer takove drzave na srecu stvarno postoje
Prikaži još ↓
sa
samoproglašeni antifašist
22.9.2016.
Odustani
vidiš krejzi, ja osobno nisam vidio nijednog ustašu pošto sam rođen poslije 1945te, a njih otada nema. naime, poklali su ih tolerantni i otvorenoumni partizani
bez ikakvih procesa, a kamoli presuda. zapravo, nisam vidio nijednog čovjeka koji se na ikakav način pokušao ograditi od partizanskih zločina koji su u pravilu posljedično završavali zavezanih ruku i prerezana grla. naravno, vidio sam brdo onih koje današnji samoproglašeni antifašisti etiketiraju "ustašama i ustaškom emigracijom" ali ti moram priznati kako nijednom njihovom aktivnošću nisu potvrdili zle ili bilo kakve druge protuzakonite i diskriminatorne namjere pa mi je to indikativno o upitnim stavovima onih koji na njih lijepe etikete "ustaša". i naravno, nemojmo zaboraviti kako su isti ti koji haluciniraju o "ustašama" istovremeno izdašno financirani iz khm khm "ustaškog" budžeta. valjda u tom slučaju kada "ustaške" kune završe u njihovim antifašističkim džepovima fašizam i fašistička prošlost naglo prestane predstavljati problem. i konačno, drago mi je vidjeti kako primjećujete metamorfozu velikih "komunista" ali bih ih ja ipak prepoznao kao današnje "samoproglašene demokrate i levičare" iako s demokracijom imaju veze kao kublaj khan, a s lijevom ideologijom kao i KKK.
Prikaži još ↓
crazy mind
22.9.2016.
Odustani
osobno sam poznavao tri ustase. jedan mi je bio djed, drugi otac a treci poslovoda u mjesnoj prodavaonici. prvi je bio izniman covje a druga dvojica...bolje da
ne kazem, vele da nije lijepo ruzno govoriti o mrtvima (poslovoda je postao komunista denuncirajuci nevine ljude po selu-neki zavrsili i u sibiru). poznavao sam i dva partizana, za jednog nemam nesto relevantnih podataka a drugi je bio dobar covjek koj je zivio dosta usamljenicki ali je zbog veza koje je imao puno napravio za ljude u selu. kada bi covjek u opravdanim zahtjevima dosao do zida obratio se je njemu i u najvecem broju slucajeva rijesio problem. o kriznom putu znam iz prve ruke, otac ga je prezivio, a i od djeda sam cuo ponesto cinjenica o istom i to ne 90-ih nego jos u mladosti. djed je znao uvijek reci da su partizani 45-e pocinili puno zla ali je uvijek dodava da i oni bas nisu bili cistih ruku. slazem se da svaki zlocin (pa i ove"najnovije") treba procesuirati i kazniti ali ne rehabilitirajuci pocinitelje nijedne strane. antifasizam je tekovina kojom se treba ponositi jer je fasizam bio zlo i svi njegovi podrzavaoci zasluzuju osudu. antifasizam nije istovremeno i komunizam jer su komunisti bili samo dio antifasisticke koalicije. u pravu ste sto se tice metamorfoze ali moram dodati da je manji dio bivsih komunista migrirao u lijevo a veci dio u desno s obzirom da je gotovo 100.000 komunista preslo u hdz a manje od 50.000 u sdp koj svakako nije klub ljevicara.
Prikaži još ↓
sa
samoproglašeni antifašist
23.9.2016.
Odustani
krejzi, što se tiče ustaša, ja nisam vidio nijednog, a poživio sam pokoje desetljeće u jugi...i još uvijek ih ne vidim. ali zato vidim ooooooogroman broj onih k
oji se ponose svojim samoproglašenim antifašizmom iako su fašistu zadnji put vidjeli "u orlovu gnijezdu!" iznimno je mali broj ljudi koji se danas imaju pravo zvati antifašistima i ja se slažem s tobom, antifašizmom se treba ponositi, barem onih desetak preostalih antifašista. svi ostali koji se vole pokrivati zastavama što na sebi imaju tuđu krv bih se ipak ne bih usudio nazvati ikako osim "samoproglašeni antifašisti." i naravno, stvarno mi je nejasno zbog čega uporno potenciraš stranačko propagiranje uspoređujući hdz s sdpom, jer je rh imala i drugih stranaka i svi njihovi članovi (čast iznimkama) su ostatci i otpadci bivšeg režima kojima su abolicije i izostanak lustracije dopustili metamorfozu iz antifašističke kaste nedodirljivih u demokratsku polit elitu gdje žive ko bubreg u loju i danas. a sami broj "komunista" koji su prešli u koju stranku je nevažan ukoliko njihova djela ne prate ideoogiju, a vjerujem da je jedna od te dvije navedene stranke ipak pravna slijednica SKHa, a druga nije. članovi koji su stvorili jednu su odlučili predati oružje teritorijalne obrane rh đeneralima jna, a druga nije. jedna je odlučila bojkotirati izglasavanje izdvajanja rh iz sfrja, a druga je prihvatila svoju obvezu prema građanima i poreznim obveznicima i sudjelovala u glasanju. tebi ostavljam pokušati se sjetiti koja je koja...
Prikaži još ↓
sa
samoproglašeni antifašist
23.9.2016.
Odustani
al ipak bih ja pokušao izbjeći zamku stranačkog propagiranja za ijednu stranku i ukazao na nešto što tereti svaku stranku podjednako, a to su abolicije i potpun
i izostanak lustracije koje bi prepoznale "kaznena djela" koja neki ljudi primjećuju kod ŽZ, ali ih ne primjećuju, sasvim slučajno naravno, kod članova drugih stranaka baš kao i ostala njihova (ne)djela.
Prikaži još ↓
crazy mind
27.9.2016.
Odustani
imate pravo. nije mi se dalo nabrajati sve prirepke pa sam spomenuo samo glavne igrace. slazem se da bi sve stranke trebalo mjeriti jednako. medutim mene smetaj
u npr"domoljubi"u hdz-u s obzirom da se kod nas (ne samo u hdz-u) velicina domoljublji mjeri kolicinom pokradenog. manje me smeta njegov nedostatak kod stranaka koje mi ga stalno ne nabijaju na nos nego kod onih koji to rade. isto tako me nepostenje manje smeta kod onih koji mi ga opet ne guraju na nos. oni koji su proklamativno drugaciji neka drugaciji i budu. "antifasizam"i"fasizam"su danas floskule koje nemaju puno veze sa pamecu. stose tice predaje oruzja moramo uzeti kontekst u kome se je to odvijalo. nije to oruzje bilo po kucama vec se je nalazilo uglavnom po vojarnama ili objektima koje je u klijestima drzala tzv jna. s obzirom da sam ucestvovao u prici od prvog dana mogu reci da ga se je nastojalo (onako"ispod zita") izvuci sto vise . sdp mi se ne svida barem isto toliko kao i hdz ali imam dojam da ste usli u stereotipe i ne gledate siri kontekst dogadaja koji su tada bili aktualni:
"SDP je izišao iz sabornice 25.lipnja 1991.godine kad se donosila deklaracija (trazili su da se unese mogucnos udruzivanja sa drugima),a 8.listopada 1991.godine kada je Sabor donio odluku o razdruživanju s SFRJ, SDP je kao i svi u Saboru bio za razdruživanje." ovo su fakti a ne"carsijske price". cak je i franjo proklamativno zastupao ideju konfederalnog uredenja juge iako je stvarno sve radeno za odcjepljenje
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .