Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 0

Ovih se pravila treba pridržavati na društvenim mrežama

Powered by Tele2

Ovih se pravila treba pridržavati na društvenim mrežama
1

Društvene mreže, kojima se danas služe milijarde ljudi, posljednjih su godina promijenile i način komunikacije

Postale su virtualno mjesto susreta s postojećim i potencijalnim klijentima, a tvrtke svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama povećavaju svoju konkurentnost. Kako bi dospjeli do što većeg broja klijenata, tu su društvene mreže. I zato slušajte ljude koji vas prate - proučite njihove interese i upoznajte ih, saznajte što vole i kakve sadržaje očekuju od vas, čitajte njihove komentare i odgovarajte na njih.

Nekih pravila se uvijek treba pridržavati. I zato prije svega - uredite profil. On treba biti vizualno zanimljiv te nuditi sve informacije o tvrtki i onom čime se bavite.  Svi stručnjaci za digitalni marketing savjetuju da bi poslovni profili trebali imati ispunjene sve stavke na društvenim mrežama i objasniti javnosti tko su, ali i odgovoriti zbog čega ih treba pratiti.

Svakako prilagodite sadržaj svojoj publici. Neka on bude zanimljiv, a ne samo da zove na kupnju proizvoda jer time se stvara kontraefekt. Vaši pratitelji će vas više cijeniti ako znaju da će dobiti korisne informacije na vašem profilu i sigurno će se ponovno vratiti. Također, redovito objavljujte sadržaj jer se u protivnom stječe dojam da su vam društvene mreže, a time i ljudi koji vas prate, na zadnjemu mjestu.

Imate negativan komentar na društvenim mrežama? Osim ako on ne vrijeđa nekog, ne brišite ga. Odgovorite na njega jer će tako i vaši pratitelji vidjeti da ste prisutni, ali i da poštujete tuđe pravo na mišljenje. Virtualni dijalog je bitan u poslu i zato je jako važno odgovarati na komentare pratitelja, bilo da su oni pozitivni ili negativni. I obvezno pazite na pravopis i gramatiku.

Powered by Tele2

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog
MANIPULACIJA?

Evo zašto kupci ostaju u trgovinama duže od planiranog

Jeste li znali da u trgovinama postoji pravilo izlaganja proizvoda kako bi kupci što duže ostali u njoj ili da se u web-trgovinama može pratiti na koja sve mjesta posjetitelj klika? Pogledajte koje sve tehnike koriste veliki igrači
Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?
PREVELIKA OČEKIVANJA?

Radi li vaš šef ove stvari ili ipak niste te sreće?

Ako moral zaposlenika nije na prvom mjestu, tvrtka može biti u velikom problemu. Brojna istraživanja pokazala su kako su pozitivne radne sredine puno produktivnije od onih koje to nisu
Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz
PRIMIJETITE IH

Ovih 5 znakova govore da je došao trenutak za razlaz

Ulazite li u poslovnu suradnju ili partnerstvo s drugom osobom, dobro je prepoznati određene znakove koji mogu ukazati da to neće dobro funkcionirati. Prepoznajte ih i na vrijeme izbjegnite moguće probleme