Društvene mreže, kojima se danas služe milijarde ljudi, posljednjih su godina promijenile i način komunikacije
Postale su virtualno mjesto susreta s postojećim i potencijalnim klijentima, a tvrtke svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama povećavaju svoju konkurentnost. Kako bi dospjeli do što većeg broja klijenata, tu su društvene mreže. I zato slušajte ljude koji vas prate - proučite njihove interese i upoznajte ih, saznajte što vole i kakve sadržaje očekuju od vas, čitajte njihove komentare i odgovarajte na njih.
Nekih pravila se uvijek treba pridržavati. I zato prije svega - uredite profil. On treba biti vizualno zanimljiv te nuditi sve informacije o tvrtki i onom čime se bavite. Svi stručnjaci za digitalni marketing savjetuju da bi poslovni profili trebali imati ispunjene sve stavke na društvenim mrežama i objasniti javnosti tko su, ali i odgovoriti zbog čega ih treba pratiti.
Svakako prilagodite sadržaj svojoj publici. Neka on bude zanimljiv, a ne samo da zove na kupnju proizvoda jer time se stvara kontraefekt. Vaši pratitelji će vas više cijeniti ako znaju da će dobiti korisne informacije na vašem profilu i sigurno će se ponovno vratiti. Također, redovito objavljujte sadržaj jer se u protivnom stječe dojam da su vam društvene mreže, a time i ljudi koji vas prate, na zadnjemu mjestu.
Imate negativan komentar na društvenim mrežama? Osim ako on ne vrijeđa nekog, ne brišite ga. Odgovorite na njega jer će tako i vaši pratitelji vidjeti da ste prisutni, ali i da poštujete tuđe pravo na mišljenje. Virtualni dijalog je bitan u poslu i zato je jako važno odgovarati na komentare pratitelja, bilo da su oni pozitivni ili negativni. I obvezno pazite na pravopis i gramatiku.