Svaka čast Stanleyu Kubricku...film je nevjerojatan,nije klasičan hororac ali ima tu svega a napetost raste kako film prolazi...a gospođe su odigrale nezaboravljive uloge...
Re
Realno1985
28.11.2021.
Odustani
Nisu bili zadovoljni filmom ni Kubrick ni King. Mislim da je Kubrick bio pod pritiskom rokova, pa nije dobio sve što je želio. Iako mi je film dobar, pravi kult
ni film.
Prikaži još ↓
pr
prokurator
29.11.2021.
Odustani
tko zna o kubricku znat će da za njega uglavnom nisu vrijedili klasični rokovi, i praktički svaki film je završio sa nevjerojatnih pola godine zakašnjenja ili t
u negdje. onaj koji je definitivno piz..dio na film je bio steven king, ali king živi na trećem katu a kubrick na vrhu nebodera :)
Prikaži još ↓
Re
Realno1985
29.11.2021.
Odustani
Mislim da je u ovom slučaju bio pod pritiskom rokova. Gledao sam mnogo njegovih filmova, čovjek je umjetnik.
pr
prokurator
29.11.2021.
Odustani
sve 5, ja se inače bavim produkcijom, pa često pratim podatke iza samog filma jer tu se nešto nauči... kubrick nije bio samo umjetnik (apsolutno je i to), već i
"sam svoj studio" na neki način, i imao je privilegij biti izvan tipičnog sustava rokova. za shining se ne mogu sjetit (ne stignem sad guglat), ali za par drugih znam pouzdano da je produkcija bila mjesecima preko prvobitnih ugovora. glumci bi otkazivali naredne termine, jer su znali da se samo jednom radi sa njim.. ali što je još bitnije studio je to tolerirao, zbog njegovog posebnog statusa.
Prikaži još ↓
Re
Realno1985
29.11.2021.
Odustani
Slažem se, čovjek je bio poseban kao i njegovi filmovi. Jedan od rijetkih majstora, malo tko se može pohvalit takvim opusom i originalnošću. Kaurismaki, Jarmusc
h i Bergmann su isto originalni.
Prikaži još ↓
pr
prokurator
29.11.2021.
Odustani
slažem se, vrhunski autori.
mo
mortus
29.11.2021.
Odustani
prokurator; Ne bih se složio s dijelom tvog upisa. Kubrick "živi na vrhu nebodera" ali isto tako se može reći i za Kinga, samo što King "živi u drugom neboderu"
. Ebiga, Kubrick je filmaš a King je književnik, tako da bi usporedba ta dva velikana koji su majstori svog zanata bila usporedba "krušaka i jabuka".
Prikaži još ↓
pr
prokurator
30.11.2021.
Odustani
mortus - nisam to rekao slučajno :) jer poznavajući obojicu, kubrick je ipak kategorija za sebe. king je vrlo uspješan, ali nije creme de la creme pisaca 20. st
oljeća, dok kubrick to ipak jest za medij filma. inače king je za sebe znao reći da su mu romani "hamburger"...
Prikaži još ↓
pr
prokurator
30.11.2021.
Odustani
bila je angdota (istinita), kad je spielberg pozvao kubricka da pogleda njegov novi film dok je još bio u montaži. kasnije, spielberg pita kubricka zašto ga nij
e pozvao njega da pogleda njegov novi film (ne sjećam se koji) dok je montiranje bilo pri kraju, kad su si već dobri, i on je ranije zvao njega. a ovaj mrtvo hladno, zato jer sam ja kubrick a ti spielberg.
Prikaži još ↓
mo
mortus
30.11.2021.
Odustani
prokurator; Kubrick je kategorija za sebe u svojoj branši, što je neporecivo. King je također kategorija za sebe u književničkoj branši koja se bavi određenom t
ematikom, kolikogod pisao "lako štivo". Osobno su mi kao filmofilu i nekom tko prati Kingov književni rad tridesetak godina takve stvari jednostavno neusporedive. Kingovo tadašnje nezadovoljstvo Kubrickovim uratkom mi je shvatljivo jer istom nije odgovarala nepotpuna karakterizacija Jacka Torrancea, iako je i King naknadno priznao da je Kubrick napravio dobar posao. Kad bi se u tom slučaju pitali "što je pisac želio reći?", držim da to ipak najbolje zna sâm pisac. Kubrickov film "The Shining" sam gledao više puta kao što sam gledao i Garrisovu mini seriju "The Shining" - u kojoj su pojedini likovi bolje obrađeni, iako mi je osobno Kubrickovo djelo draže.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .