Obavijesti
komentari
'Ovaj crveni Tomos iz 1970. juri čak 50 kilometara na sat...'
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

pješak
Ovo je Tomos T12. Ko je ovo imo prije 50 g. bio je džek!
maxim m
tvornički naziv je colibri 14v,ručni mjenjač sa 3 brzine...
Dk
ja imo petnajsticu,istina ko imo prije bijo glavni baja
Frenkyy
Mislim da je ovo T14. Mjenjač pod nogom! T 12 je imao mjenjač na volanu kod kvačila. Na slici se dobro ne vidi ali se vidi samo jedna sajla na lijevoj ručici i Prikaži još ↓
maxim m
frenkyy.u pravu si,to je t14,provirija san na netu...
pješak
Bili su najčešće svijetlo.plave boje, a ovaj dio ispod rezervara je bio bijeli.
Patton1203
Ovo je četrnaistica. Dvanaestica je imala drugačiji upravljač i lančanik skroz zatvoren. Isto tako drugačiji je oklop na cilindru kod dvanaestice. Vozio sam ga Prikaži još ↓
pješak
Patton1203.... Točno. Ovo stvarno jest 14-ica. Ali i ovaj (na slici) je imao tvornički skroz zatvoren lančanik, samo je donji dio maske skinut. I stražnji dio m Prikaži još ↓
Cezar9
Ovo je motor T-14, nožni mjenjač, četiri brzine. T-12 je bio na ručni mjenjač, tri brzine. Imao sam i jedan i drugi., samo u plavoj boji... Uživao sam kao klina Prikaži još ↓
Klinger
To je Colibri, mjenjač je na volanu, dugački sic i rezervoar u ravnini s njim, baš kao i 14. T12 je imao sic kao na biciklu i spušteni rezervoar, a 14 je imala Prikaži još ↓
Cezar9
Greška. U svemu griješiš. Pogledaj video i vidjet ćeš kako mijenja brzinu nogom. To je T 14. T 12 je bio preteči model ovome. Sa spuštenim rezervoarom i sicom, Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .