U cijeloj ovoj priči najvažnije se uopće ne spominje...da li je izgradnja broda bila profitabilna, da li je prodajna cijena pokrila sve troškove, od plaća radnika, do materijala, kooperanata, poreza itd..itd...ako nije, uzalud vam trud svirači...
ka
kajzanavek
28.7.2019.
Odustani
Jasno da je cijena pokrila troškove. Vikendica, automobila, kurvan.a, pijančevanja.
Yugoboss
28.7.2019.
Odustani
Naravno da nije....zato se i nespominje
bu
bukteš
28.7.2019.
Odustani
nemožemo mi napravit most, pristupnu cestu, a ni projekte za isto... tolko o hrvatskoj pameti....
ze
zeljkopž
28.7.2019.
Odustani
Naravno da su taj brod platili porezni obveznci. Zato se niti ne spominjje. A ovaj Hajdarhođić, kako se već zove... zaziva nove velike financijske injekcije od
države jer su samo tako u stanju graditi, Uvijek kada cijenu plaćaju porezni obveznici.
Prikaži još ↓
alfa romeo stelvio
28.7.2019.
Odustani
ne bih ja s njim plovio... vjerojatno je fuseraj teski!
mi
mican
28.7.2019.
Odustani
Da se tolikom lovom nisu isplaćivali razni "kooperanti", možda bi se brod i mogao napraviti za 200 miljuna. Ali, pošto smo mi nezasitni i po grabeži nam nema pr
emca, više se u Puli neće graditi brodovi. Šteta, jer pokazali smo da znamo i možemo, ali su lopovi bili jači. A stvar je jednostavna - prije ponude netko je valjda napravio kalkulaciju. Ako je brod prodan po cijeni manjoj od kalkulativne, to je zločin i kriminal. Ako je brod kasnije probio kalkulaciju, nije da se ne dogodi, ali ne može biti pravilo. Pošto je to u Uljaniku bilo pravilo, onda je i to kriminal. A najveći kriminal je što je država godinama znala da u Uljaniku postoji kriminal, a godinama ga je zdušno financirala jee je pojedincima bio krava muzara. Samo za ono jaružalo država je dala 10 milijardi kuna u posljednjih godinu dana. Za tu lovu država je kompletno mogla sanirati zdravstvo, ukinuti liste čekanja i vratiti sve drugove veledrogerijama. A naša država je svu tu lovu bacila u vjetar. Samo za jedan brod!
Prikaži još ↓
ma
marin007
28.7.2019.
Odustani
Jee cijena je ok ali problem je što su se prije popunili privatni đepovi pa onda šta ostane za brod!!
mi
mican
28.7.2019.
Odustani
jee, zašto bi se štedilo kada će država dati za sve za što je prifalilo. I tako godinama.
Co1umbo
28.7.2019.
Odustani
Naravno da gradnja nije bila profitabilna, kao niti jedna gradnja broda u Uljaniku u posljednjih 40 godina.
mi
mimara1
28.7.2019.
Odustani
najvaznije je da su sindikalisti, ids i sdp zadovoljni, a o gubicima se ne smije govoriti.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .