Obavijesti
komentari
Ovaj auto je prelazio milijune kilometara i ušao je u legendu
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

B.L.Devín
Mecka sto dvajst trojka? Capo di tutti capi, harambasa, poglavica,,,,,otacBog automobila. Razlog zašto je 90% gastarbajtera, ne samo iz Hrvatske nek iz svih exyu prostora islo u Dojcelande. Auto koji je imao servo volan 1975-te, a neki i danas imaju obicne volane kod kojih je jedino dobro to sto ces imati pristojne bicepse. Auto koji je iste 1975-te, imao automatsko zakljucavanje, a koliko cujem i dan danas se prave automobili bez toga. Volan 123 Merdjana ima veliki ajnslag, to jest napravljeni su tako da se pri skretanju prednji kotaci osim okretanja u stranu, istodobno i naginju na stranu, pa si sa njima mogao napraviti polukruzno i tamo gdje nisi mogao sa Kadetom, Golfom, ili ne daj Bog yugom 45. Naravno,i taj mercedes je imao svojih mana ali ne prevelikih, zapravo toliko malih da ne znam koje su (naravno. za onodobne aute iste velicine), a i sto je na ovom svjetu bez mana biloi jest? Ipak, kakve god mane bile, premalo ih je da Merdjan 123 ne bi bio, pape, otac, caca, babo,,,,, jer nije bez veze dobio ime ladja.
Dk
Savršena mehanika, vrhunska kvaliteta, elektronika nula...pun pogodak. Pored Land Rovera, Land Criusera, bube i nešto starih Peugeota bio je kralj Afrike, a to Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .