Obavijesti

Lifestyle

Komentari 3

Otvorene plave police u SPAR-U: Predstavljeno je osam novih proizvoda domaćih proizvođača

Otvorene plave police u SPAR-U: Predstavljeno je osam novih proizvoda domaćih proizvođača
12

SPAR Hrvatska i Nova TV, predstavili su u InterSpar trgovini u City Centru West društveno odgovorni projekt 'Startaj Hrvatska' koji potiče razvoj hrvatskog poduzetništva, inovativne proizvođače i start-upove

Medijski projekt Startaj Hrvatska počeo je s emitiranjem prošle godine, 3.listopada. 2020., te mu je cilj pomoći malim poduzetnicima koji imaju dobru i inovativnu ideju da plasiraju svoje proizvode na police SPAR-a.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

Matija (24) s 19 godina pokrenuo svoj OPG VIDEO

Uskoro s emitiranjem kreće druga sezona, a povodom toga, svečano su otvorene 'plave police' na kojim se mogu pronaći vrhunski domaći proizvodi ovogodišnjih kandidata. Njihove proizvode moći ćete pronaći u svim INTERSPAR i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.

- Nastavljamo s drugom sezonom s našim partnerima aktivno doprinositi hrvatskom gospodarstvu te nas iznimno veseli da u ovim izazovnim vremenima kada je sve otežano imamo mogućnost i snagu dati priliku hrabrim i upornim poduzetnicima koji su dokaz da se dobra ideja, trud i rad isplate te da uspjeh neće izostati za sve one koji imaju kvalitetnu viziju - istaknuo je Dražen Mavrić, predsjednik Uprave Nove TV.

Povodom predstavljanja ovog jedinstvenog televizijskog formata, kandidati će gledateljima ispričati svoju poduzetničku priču - kako su došli na ideju da naprave proizvod, tko im je najviše pomagao i koliko su dugo radili na tome.

Njihovi proizvodi napravljeni su uz podršku stručnog tima SPAR-a koji im je također pomagao da lansiraju svoje proizvode na police.

Predsjednik Uprave SPAR Hrvatska Helmut Fenzl rekao je nekoliko riječi o očekivanjima i samom projektu u drugoj sezoni.

- Prvom sezonom projekta Startaj Hrvatska pokazali smo kako je SPAR Hrvatska jak i pouzdan partner, malim, domaćim poduzetnicima i startupima. Drugom sezonom nastavljamo s aktivnom podrškom ambicioznim pojedincima, inovativnim proizvođačima, a broj prijava za ovu sezonu govori u prilog tome kako je Startaj Hrvatska upravo projekt kakav našem društvu i poduzetnicima treba. Od danas, njihove ukusne, hranjive, inovativne i korisne proizvode kupci mogu naći u svim našim hipermarketima - naglasio je.

Ovogodišnji kandidati koji postaju nova lica hrvatske poduzetničke scene predstavili su osam proizvoda: Pa-Šta, 7Stars, Nutty BARica, Fruit Moons, Melli Aromatica, Kombucha, Viktoria te Croaticanna.

Bračni par Renata i Mario Burić kreirali su brend Pa-Šta, a riječ je o ručno rađenim punjenim raviolima koje svojim okusom podsjećaju na djetinjstvo i bakinu kuhinju. 

Smrznuti desert 7Stars napravile su vrijedne ruke Marije Čulo kojoj je u proizvodnji pomogao i muž Damir.

Snack pločice s orašastim voćem, Nutty By Maja, zbog zdravlja je osmislila Maja Fertalić.

Jelena Gadže predstavila je svoj proizvod, Fruit Moons koji je jedinstveni i ukusni snack od dehidriranog voćnog pirea, a kaže kako je taj proizvod upravo odraz njenog duha.

Kandidatkinje Vesna Sirovina i Ivana Grčić iz Samobora stoje iza brenda Melli Aromatica, koji uključuje ekološki deterdžent i omekšivač za rublje kojeg bi svaka kućanica poželjela.

Iza imena Ekipa Kombucha stoji četvero prijatelja koji su osmislili istoimeni osvježavajući blago gazirani fermentirani čaj i to čak u četiri okusa.

Prirodna kozmetika Viktoria je po mnogo čemu posebna, a radi se o prirodnoj kozmetici koja je napravljena na bazi magarećeg mlijeka koju je osmislila kandidatkinja Brankica Borović sa svojim mužem Paolom. U njihovoj ponudi možemo pronaći i kreme za lice i šampon za tijelo, a ime ovog brenda dali su kažu, po imenu njihove malene kćerkice.

Tu je i Zvonimir Kalić koji u samom srcu Slavonije uzgaja eko konoplju i proizvodi bio ulje konoplja, Croaticanna.

Novih osam vrijednih i marljivih poduzetnika druge sezone projekta 'Startaj Hrvatska' dobilo je jedinstvenu priliku plasirati svoje proizvode na hrvatsko tržište. U konačnici, samo će jedan od njih odnijeti vrijednu titulu HIT proizvoda 2021. godine.

Prošlogodišnji pobjednik, mladi student ekonomije Goran Čipčić koji je pobijedio s proizvodom Zorina mast, koju je proizvodila njegova baka, a receptura se već dugo prenosi s koljena na koljeno u obitelji Čipčić, poželio je svu sreću ovogodišnjim kandidatima te naglasio kako mu je žao što na današnje svečano otvaranje plavih polica njegova baka Zora nije mogla doći.

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3