Obavijesti

Otvorena su 22 Getro marketa na području Slavonije

Otvorena su 22 Getro marketa na području Slavonije
3

Getro market pokrenut je u desetak gradova Slavonije, odnosno, na 22 prodajne lokacije i nudit će više od 5000 artikala povoljnijih cijena...

Getro market pokrenut je u desetak gradova Slavonije, odnosno, na 22 prodajne lokacije i nudit će više od 5000 artikala povoljnijih cijena kao rezultat reinvestiranja vlastite marže, dok će artikli trgovačke marke Getroa biti povoljniji od 10-50% u odnosu na ostalu ponudu.

Požega, 23.11.2010. - Otkrivanjem reklame »GETRO market«, uz prisutnost savjetnika gradonačelnika Požege, Ivana Čolaka, svečano je lansiran novi prodajni format društva Mercator-H koji s radom započinje u Slavonskom Brodu, Požegi, Našicama Okučanima, Novoj Gradiški, Davoru, Pleternici, Starom Petrovom Selu, Sibinju i Rataru, odnosno, na 22 prodajne lokacije u slavonskoj regiji.

Tim povodom predsjednik Uprave društva Mercator-H, Hrvoje Štorga rekao je:

Getro market jedan je od odgovora na recesiju prvenstveno potrošačima srednje i niže kupovne moći. Koncepcija Getro marketa bazira se na strategiji analize potreba i mogućnosti mikrolokacije. Slijedom toga,  redefinirali smo asortiman i ponudili još povoljnije cijene kroz reinvesticiju vlastite marže, a kroz tridesetak linija kvalitetne trgovačke marke Getro, ponudili smo najnižu cijenu artikla na tom području. Cilj nam je da Getro market bude baza za razvoj tzv. „tailor made“ pristupa potrošaču i kupovine u lokalnim trgovinama

Tomislav Bagić, direktor maloprodaje Mercatora:

Getro market rezultat je analiza potreba dosadašnjih kupaca te ekonomskih i socio-demografskih pokazatelja tog područja. Najniže cijene artikala na konkretnom području plasiramo u segmentu naše poznate trgovačke marke Getro koja će biti jeftinija od 10-50% u odnosu na ostalu ponudu.

Osim strategije niskih cijena, Getro market nastavit će Mercatorovo opredjeljenje da kroz svoj trgovački lanac potiče razvoj lokalne proizvodnje.

Tomislav Bagić, direktor maloprodaje Mercatora:

Već na prvi pogled, u asortimanu Getro marketa, jasno je da želimo podupirati ne samo hrvatske nacionalne, već i domaće, lokalne proizvođače, poput požeškog proizvođača kave koji kvalitetom parira poznatim brandovima, a cjenovno je barem 30% jeftiniji zbog  primjerice, minimalnih ulaganja u marketing ili specijalnih, ekskluzivnijih pakiranja.

Slavonska regija prva je faza projekta u kojoj su se rebrendirale 22 trgovine nekadašnjeg Presoflexa, dok će se početkom 2011. Getro market lansirati na još 20 lokacija u sjeverozapadnoj Hrvatskoj. 

Ivan Čolak savjetnik gradonačelnika Grada Požege:

Getro market pokreće se na čak sedam lokacija u Požegi i mi kao Grad podržavamo svaku inicijativu koja će pružiti više našim građanima, posebno onima niže kupovne moći.

Getro market u brojkama

  • - 8.636 m2 prodajne površini
  • - 371 dobavljač
  • - 2048 artikala niskih cijena u osnovnom asortimanu, a 5156 artikala u ponudi 
  • - cijene trgovačke marke jeftinije su od 10 do 50% u odnosu na cijene ostalih artikala iz drugih ponuda
  • - do kraja veljače 2011, Getro market bit će na više od 40 prodajnih lokacija u Hrvatskoj 

Devetomjesečni rezultati poslovanja Mercator Grupe:
Grupa Mercator najveći je trgovački lanac na području jugoistočne Europe s maloprodajnim jedinicama u šest zemalja regije. U prvih devet mjeseci 2010. Grupa je ostvarila 28 milijuna eura neto dobiti te oko 2 milijarde eura prihoda od prodaje, što je 4,9 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Izuzevši prihode od prodaje u Sloveniji, isti su u ostalim zemljama porasli za 23,2 posto, što je prvenstveno posljedica preuzimanja hrvatskog Getroa i crnogorske Grupe Panto. Grupa Mercator je krajem rujna imala 23.256 zaposlenika, od kojih 46,3 posto izvan Slovenije.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom