Obavijesti

Otvara se najveći lanac sportske opreme u Hrvatskoj

Otvara se najveći lanac sportske opreme u Hrvatskoj
3

Na jesen u zagrebačkom King Crossu vrata otvara jedan od najvećih svjetskih lanaca sportske opreme – Vrhunska sportska oprema za više od 70 sportova pod jednim krovom

Decathlon, jedan od najvećih lanaca sportske opreme na svijetu, na jesen će otvoriti prvu trgovinu u Hrvatskoj u sklopu zagrebačkog trgovačkog centra King Cross Jankomir. Prvi zagrebački Decathlon prostirat će se na više od 3.500 m2  i s više od sedamdeset brendova bit će trgovina s najvećim izborom najrazličitije sportske opreme u Hrvatskoj. U dućanu će biti dostupno više od 150 000 proizvoda sedamdesetak vodećih svjetskih proizvođača sportske opreme kao i proizvodi iz Decathlonovih dvadeset Passion brendova kako bi se zadovoljile potrebe svih sportaša rekreativaca i onih koji se profesionalno bave sportom.

Investicija Decathlona zaokružena je novim zapošljavanjima te je planirano 200 novih radnih mjesta kroz sljedeće tri godine. Zajedničko svim zaposlenicima Decathlon tima je ljubav prema sportu i orijentiranost na zadovoljstvo potrošača, a dodatno će zapošljavati i u budućnosti za potrebe novih Decathlon trgovina čije se otvorenje očekuje i u drugim hrvatskim gradovima.

Sedamdeset sportova pod jednim krovom

Svi sportovi pod jednim krovom jedno je od glavnih obilježja Decathlon brenda što opravdava podatak da Decathlon drži sportsku opremu za više od 70 sportova – od timskih sportova do onih manje zastupljenih kao što su streličarstvo, surfanje, konjički sportovi i mnogi drugi.

Decathlon u Zagrebu će kao i u svim ostalim zemljama svijeta slijediti istu filozofiju, a to je široka ponuda sportske opreme za rekreativce i profesionalce kako bi bavljenje sportom bilo dostupno svima. Decathlon je prepoznat i kao lanac sportske opreme s prihvatljivim cijenama što ne utječe na kvalitetu proizvoda i usluga od kojih su najvažnije mogućnost testiranja proizvoda prije kupnje u trgovini, usluga servisa proizvoda te program vjernosti za potrošače.

Passion brendovi

Ukupno dvadeset brendova razvijenih od strane Decathlona okupljeno je pod zajedničkim nazivom Passion brendovi. Zajedničko svim Passion brendovima je da su razvijeni u istraživačkim centrima kompanije koristeći najnovije tehnologije izrade sportske opreme vrhunske kvalitete. Različita sportska oprema koju nudi pojedini Passion brend, bez obzira na neupitnu kvalitetu, cjenovno je prihvatljiva te namijenjena rekreativcima i profesionalnim sportašima. Passion brendovi kao što su Quechua, Nabaiji, Kalenji, Tribord, Domyos, Kipsta i Newfeel nude sportsku opremu za mnogobrojne sportove kao što su planinski sportovi, plivanje, trčanje, nautika i vodeni sportovi, fitness i gimnastika, timski sportovi, hodanje i mnogi drugi.

Decathlon u brojkama

•    1976. – osnivanje kompanije i otvorenje prve Decathlon trgovine u Lilleu u Francuskoj
•    1992. – otvorena trgovina u Barceloni, Španjolska
•    1993. – otvorena trgovina u Milanu, Italija
•    1996. – razvijeni prvi Passion brendovi
•    2000. otvorenje trgovina u Londonu (Engleska), Amsterdamu (Nizozemska) i Lisabonu (Portugal)
•    2001. – otvorenje trgovina u Varšavi (Poljska) i Sao Paulu (Brazil)
•    2003. – otvorenje trgovine u Šangaju (Kina)
•    2006. – otvorenje trgovine u Moskvi (Rusija)
•    2006. – otvorenje Decathlon trgovina u Češkoj i Švedskoj

•    ukupni prihodi 2013. – 7.4 milijarde eura
•    2013. – 60 000 zaposlenika u 730 trgovina u 21 zemlji svijeta

•    prosječna veličina trgovina – više od 4000 m2
•    sportska oprema za više od 70 sportova pod jednim krovom
•    u asortimanu više od 70 internacionalnih proizvođača sportske opreme i 20 Passion brendova prihvatljivih cijena i odlične kvalitete

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Evo kako rade dućani u nedjelju
DETALJAN POPIS

Evo kako rade dućani u nedjelju

Radno vrijeme trgovina i trgovačkih centara za blagdane pogledajte u našem detaljnom vodiču. Trgovine smiju raditi 16 nedjelja u godini, a trgovine i šoping centri sami biraju koje će to nedjelje biti