I to jadno izvedena animacija, ccc cisti amaterizam.
Dk
Deaktivirani korisnik
11.8.2015.
Odustani
Da, sateliti samo fotografiraju, pa su više fotografija pretvorili u animaciju.
KA
KALIMERO
11.8.2015.
Odustani
Da, u kojoj rezoluciji ;)
Red October_1
11.8.2015.
Odustani
Zašto bi bila samo obična "animacija" ?
KA
KALIMERO
13.8.2015.
Odustani
Zato što izgleda kao animacija ... zato što brzina mjeseca u odnosu na brzinu zemlje nije realna, ... zato što se vidi ista površina mjeseca, a nebi smjelo bit
i tako, trebao bi biti pomak!
Prikaži još ↓
Red October_1
13.8.2015.
Odustani
Je a što misliš da su svaku sliku prolaza mjeseca objavili u 24h? Pa da to izgleda realno trebaš barem 50slika u sekundi. To ti je TV standard još 50tih. Da ide
mo na 100Hz bi trebali dakle 100slika u sekundi. A sada još dodaj HD rezoluciju ili ako je ta kamera već imala 4k ... pa je tebi uopće jasno koliko su to byta potrebni da bi vidjeli onako kako je u "real time" snimka ?
Prikaži još ↓
KA
KALIMERO
13.8.2015.
Odustani
Hmm, o čemu ti zapravo pričaš ;))) Danas imaš televizore od 600Hz ;) Molim te proući svaki pojam koji si naveo na guglu! Bit će ti jasnije ...
Red October_1
14.8.2015.
Odustani
Dragi Kalimero, mislim da upravo ti u toj priči neke stvari ne kužiš. Heinrich Rudolf Hertz je njemački fizičar po kome je mjerna jedinica za frekvenciju, herc
(Hz) dobila ime. On je bio prvi koji je 1888. dokazao postojanje elektromagnetskog zračenja napravivši uređaj koji je proizvodio radio valove. Toliko o povijesti skračenice Hz. Dakle definira se kao jedan ciklus periodične pojave u sekundi.U prijenosnom slučaju slike znači da se mijenja jedna slika u sekundi. Da bi dobio za oko čovjeka jednu tekuću sliku (film) su ti potrebni barem 50Hz ili 50slika u sekundi ali tada još vidiš treperenje na zaslonu. Tek sa 100Hz ili 100 promjena slika u sekundi čovjek vidi jednu potpuno čistu sliku. By the way, 600Hz su ti jedan običan marketing trik. Ljudsko oko jednostavno nije više u stanju da slijedi više od 100Hz, isto kako je ljudsko uho općenito samo u stanju da čuje između 20Hz-20kHz.Uostalom se slike još nigdje na svijetu ne prenose sa 600 Hz.Do sada sve logićno ili? Ako shvaćaš da su 100Hz sto različitih slika u sekundi , 600Hz 600slika je jasno da čim više slika u sekundi imaš,imaš&veću gustoću slika time&informacije. Dodaš tome još jačinu rezolucije dobiješ još jednu dodatnu dimenziju. Nije isto dali prenosiš jedan signal sa 50Hz sa jako niskom rezolucijom tako da sliku već vidiš podijeljenu u svoje male kvadratiće i treperenjem ili sa 100 ili više Hz sa HD ili većom rezolucijom (dakle slika više ne trepta te sa visokom definicijom).Čim veća rezolucija tim imaš više piksela time trebaš veću gustoću informacije. Dakle skraćeno, čim imaš kvalitetniji film, bez treptanja & visokom definicijom imaš automatski veću gustoću informacije.Više informacije znači da trebaš više MB, GB ili TB a to košta. Zato su to tako u 24h objavili kako su objavilli ;-)
Prikaži još ↓
KA
KALIMERO
14.8.2015.
Odustani
Vidim da si se potrudio objasniti ;) Ali, idemo od poćetka, prvo pogrešno mišljenje je da trebaš 50 sličica ... pogrešno je zato što se video zapis snima sa 24
sličice u bilo kojem formatu, od prvih kamera, pa do današnjih HD kamera. Druga pogreška je vezana za frekvenciju u Hz ... to je frekvencija osvježavanja ekrana i zaista je 50Hz (PAL) 60Hz(NTSC) potrebno da bi vidjeli tekuču sliku, ali i dalje se koriste 24 sličice ubrzane na 25, ali se prilikom osvježavanja slike, nova sličica pojavljuje kao svaka druga. U varijanti od 100Hz kao svaka 4 nova sličica ... među sličice su umjetno stvorene na osnovu razlika između dvije. Ok, 600Hz je nabildano i to sam napisao kao mamac ;) .... dakle i dalje nam je potrebno samo 24 sličice, ne 100. ... Idemo sad na formate ... VHS(240 linija), S-VHS(400 linija), DVD(720x576), HDV(1080x1440), HD(2K=1080x1920), UHD(4K 2160x3840) .... Što se tiće prostora u Gb DVD video u nelinearnoj montaži zauzima 13 GB po satu na HDDu, kad ga komprimiraš na DVD ovisno o gudtoći zapisa zauzme 4,3 GB za 1 sat u maksimalnoj kvaliteti, ali obično je 2 sata na DVDu dovoljno. Filmovi na DVDu koriste DL DVD dvostrukog kapaciteta, pa tako nemožeš kopirati DVD na običan disk bez korištenja programčića DVD Shrink koji ga komprimira i prilagodi za običan disk. Slučajno sam se bavio snimanjem (Sony FX1 HDV kad je izašla 2006) i video montažom (EDIUS) tako da mi je to poprilično jasno ;) Fotografijom sam se bavio također ... do promjene zk. ;) "Dobro" poznajem i rad u Photoshopu ;) ... Imam Canona EOS 5D Mark 2 i vjerojatno će bit u upotrebi još par godina, jer ga ne koristim više ćesto/svaki dan ... evo ti jedan link, pa vidi ... http://www.sancta-domenica.hr/Novost.aspx?news=6966a8cc-e8d6-4442-92a0-8d48478897f1
Prikaži još ↓
Red October_1
14.8.2015.
Odustani
Ok Kalimero, vidim da nisi laik. Da sam to znao ti ne bi niti kao laiku pokušavao objasniti. Iz tog razloga nisam još želio dodatno napomenti( a nebi više niti
stalo u komentar) da se snima s 24 slike/s a da se ih prikazuje na ekranu ubrzano na minimalno 50Hz da bi se dobilo jednu tekuću sliku. Ok dakle to je jasno. Moja kritika je bila ta da ne možeš prosuditi da li je je animacija jer taj video nije a; u real time prezentiran, b; u nižoj rezoluciji, c; zbog toga jer rotacija mjeseca oko svoje osi traje mjesec dana. Zato i sa zemlje vidiš ubiti uvijek istu stranu našeg prirodnog satelita ;-)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .