I ovi koji lete su u današnje vrijeme samo muzejski primjerak koji je opasniji za pilote nego za neprijatelje.Prije 25 godina ih je naša loše naoružana protuzračna obrana skidala kao kokoške a u rijetkim akcijama Mig-a 29 iznad Sl.Broda su i oni zaradili ozbiljnija oštećenja pa ih kasnije nisu ni koristili.
JB
Jeronim Beethoven
14.10.2015.
Odustani
Tko je to kod S. Broda koristio MIG-29?
No.1
14.10.2015.
Odustani
Pa JNA -Srbija tko bi drugi.
JB
Jeronim Beethoven
14.10.2015.
Odustani
Tako da, ja sam pomislio da ti kažeš da su ih naši imali.
No.1
14.10.2015.
Odustani
Ne bio sam u JNA na Batajnici,nisu ih ni srbi imali puno,par komada.Naprimjer, 02.05.1992. godine, borbena grupa od sedam aviona RZ SRJ je napala Slavnoski Brod
sa namjerom da sruše most na Savi. U borbenoj grupi je bilo 6 lovaca MiG-21 i jedan MiG-29 kao lovačka zaštita. Lovci MiG-21 su bili naoružani sa po četiri bombe od po 250 kg što im je bila maksimalna nosivost. U samom manevru bombardovanja mosta, u drugom naletu borbene grupe, zbog potrebe za smanjenjem brzine radi preciznog bombardovanja cilja iz brišućeg leta, prva tri lovca MiG-21 su odmah pogođena PZO vatrom sa zemlje. U daljem nastavku napada na most i preostala četiri avona su pogođena vatrom PZO sa zemlje, od kojih se kasnije svih šest lovaca MiG-21 srušilo usljed ozbiljnih oštećenja upravljačkih površina, a tri pilota su izgubili svoje živote. Lovac MiG-29 koji je obezbjeđivao borbenu grupu je nakon što je pilot pokušao da bombarduje most sa nevođenim raketnim zrnima 57 mm također pogođen sa trocijevnim topom M-57 kalibra 20 mm, ali se teže oštećen uspio spustiti na aerodrom Batajnica kod Beograda nakon čega je otpisan kao neupotrebljiv zbog gubitka jednog motora. Most na Savi koji povezuje Bosanski i Slavnoski Brod nije bio ozbiljnije oštećen, on je tek nešto kasnije dignut u zrak. Jedan lovac MiG-21 RZ SRJ je pao u rijeku Savu 5 km dalje od mosta gdje se još uvijek nalaze njegovi ostaci.
Prikaži još ↓
JB
Jeronim Beethoven
14.10.2015.
Odustani
Otkud ti znaš gdje se spustio MIG-29 nakon oštećenja, kakvo je oštećenje imao, tj. da je imao oštećen jedan motor i da je nakon toga otpisan?
Dk
Deaktivirani korisnik
14.10.2015.
Odustani
Mozda je bio tada u JNA na Batajnici
No.1
14.10.2015.
Odustani
Ne nisam tada bio tamo jer sam 1991 odslužio vojni rok JNA i prešao u ZNG. I to ponovo pod zapovjedništvom generala Anton Tusa koji je bio i vrhovni zapovjednik
RV-PVO Jugoslavije.
Prikaži još ↓
JB
Jeronim Beethoven
14.10.2015.
Odustani
Odgovori ti meni otkud ti znaš detalje o tom MIG, pa čak i to da je otpisan?
Behemot
15.10.2015.
Odustani
Nije mi jasno samo tko lupa ovoliko minusa i zašto?! Na par info iz povijesti iz osobnog iskustva ..
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .