Osijek je primjer kako stvoriti sinergiju kluba i navijača. Aktivni su na društvenim mrežama, pokrenuli su marketing, odgovaraju redovno i stalno na upite navijača, objavljuju fora slike na fb i instagramu, itd. Svaka čast na tome svemu! Da ne spominjem malo malo neke nagradne igre :)
rijetko kulturan
15.12.2018.
Odustani
Nije li i Rijeka imala slično?
Kr
Kristijan412
15.12.2018.
Odustani
@EricP ne sjećam se iskreno. Osijek se još gradi, mislim da nećemo doći u situaciju kao Rijeka trenutno.
tovar-iš
15.12.2018.
Odustani
Osijeku još jedino fali navijača s obzirom da pol grada druka za Hajduk,,a ostali za Dinamo i manji dio za Osijek
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .