Gorski kotar, izgleda, svake godine mora pogoditi neka katastrofa. Kraj koji i bez toga ubrzano stari i umire. Kraj pod najvećom nebrigom države.
09051959v
05.11.2019.
Odustani
Nažalost to je istina.
An
Anonimus2017
06.11.2019.
Odustani
A čuj da je baš pod najvećom nebrigom države teško se mogu složiti. Zar je situacija bolja po Slavoniji i Baranji, Dalmatinskoj zagori, Gračacu, Lapcu itd?
09051959v
06.11.2019.
Odustani
Gorski kotar je godinama uništavan, drvna industrija od koje su uglavnom živjeli ljudi je upropaštena i naravno da se je mlađe stanovništvo iselilo iz tog kraj
a . Sada se pokušava kroz turizam i male obrte vratiti život u ta mjesta i zaista u zadnjih nekoliko godina Županija i Država pomažu koliko toliko, ali najveći problem je taj, što nema ljudi, neka sela su izumrla, a i u ovim koje su u nešto boljoj poziciji isto je sve manje stanovništva. Nažalost uz sve ljepote koje Gorski kotar nudi, teško da će se mladi ljudi vratiti u taj kraj .
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.11.2019.
Odustani
Gorski kotar dosta je i devastiran državnim projektima. Kroz njega prolazi dalekovod, naftovod, plinovod i autocesta Zagreb-Rijeka. Za svaki od tih projekata kr
čena je šuma i oduzimano šumsko i poljoprivredno zemljište stanovnicima. Na žalost, od sva ta četiri projekta, stanovnici imaju jako malo koristi.
Prikaži još ↓
09051959v
07.11.2019.
Odustani
dodir neba 07.... djelomično se slažem sa vašim komentarom, međutim ljudi su dobili naknadu za zemlju, nije im samo tako oduzeta, naravno dalo bi se raspravlja
ti dali je to obeštečenje bilo pošteno. Šta se tiče autoceste Rijeka-Zagreb ona je ipak nekim mjestima od dosta velike koristi i povezanost sa Rijekom i Zagrebom je daleko brža i bolja, međutim ona mjesta koja su udaljenija , zaista imaju jako malo koristi od nje ,a Skrad koji je bio tranzitno mjesto je izgubio najviše, no bez obzira na sve pozitivno, život u Gorskom kotaru je težak i skup.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.11.2019.
Odustani
09051959v: Dobili su minimalnu naknadu. Znam iz prve ruke. Oni kojima zemlja nije na tim trasama i koji su je zadržali, mogli su je deset puta povoljnije prodat
i, dobili su velike novce od graditelja vikendica. Tu su gradili Vidošević i Mamić, Rajko Dujmić, Iva Todorić... Uskoro će to postati elitna turistička zona sa malo domicilnog stanovništva. Mala je korist od autoceste, jer se obični ljudi njome voze samo u najvećoj nuždi, budući da je cestarina preskupa. Ljudi koji češće putuju, obično koriste Lujzijanu. Da, Skrad je doista najviše izgubio. Nekad se ljeti tamo nije moglo prijeći cestu, deseci autobusa tamo su se zaustavljali. Danas nemaju ni redovne autobusne linije. Kao ni većina mjesta u Gorskom kotaru.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .