Kako da si priuštim novi, cijene stanova odletile u nebo, cijene režija, hrane, komunalija, apsolutno svega, a moja plaća se ne mijenja nikud.., Ja si novo priuštiti ne mogu kao ni mnogi drugi
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2020.
Odustani
Šta misliš da sa novima nema problema....
ZZ20
10.3.2020.
Odustani
Za 10 000-13 000e kupis relativno novog novog svabu od golf, A3, a klasa... a toliko je svak kreditno sposoban ako vec nema barem toliko na stednji.
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2020.
Odustani
ZZ20@ promašio si državu.
tocilo
10.3.2020.
Odustani
@MACAN999 novi su prosječno pod garancijom 5 godina,i vlasnici idu u ovlastene servise.Brat mi radi na tehnickom i u 8 godina koliko radi, samo par puta se do
godilo da novija vozila do 3-4g starosti ne prođu tehnički.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2020.
Odustani
Joooj "tocilo" gruno odma na tehničkom sa novom kijom jer ručna neujednačno koči... nisu problem auti već rigorozni pregledi i kriteriji....
tocilo
10.3.2020.
Odustani
Macane,nova vozila uopće ne idu na tehnicki pregled,već tek nakon dvije godine ako nisi znao.
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2020.
Odustani
znao sam biseru jel sam imao novi i odma 2 sam pao... tj cim su prvi put gledali...
tocilo
10.3.2020.
Odustani
Ja na tehnicki vozim najmanje 3 vozila svake godine ima vise 20 godina,nikad me nije vratilo zbog neispravnosti.Odvezi vozilo na pregled prije tehnickog ili pr
omjeni servisera pa te neće vratit.
Prikaži još ↓
Us
UserX
31.3.2020.
Odustani
Tocilo, pa naravno da te nikad nije vratilo kad si rekao da ti brat radi na tehničkom :D
Ovakav ustroj tj. sprega CVH i HAK-a je razlog tako velikom broju otkr
ivenih nedostataka. Odakle bi obje privatne firme sa legaliziranim monopolom mogle onda zarađivati?
100kn u prometnoj ili kod ručne kočnice su samo dodatni bonusi.
S tehničke strane pregled je koncipiran upravo tako da je subjektivna procjena ispitivača jedina mjerodavna za prolaz jer niti jedna stavka tehničkog pregleda (osim eko testa) nema jasno propisane kriterije.
Čini se da dok god lijeva i desna strana vozila koče ujednačeno, bez prevelikog odstupanja nikoga ne zanima to što apsolutna sila kočenja možda nije ni 5% originalne niti dostatna da zaustavi vozilo u razumnom vremenu tj. udaljenosti.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .