Nije opasno krizanje, nego opasni šoferi. Kod nas sve prebacuje na krizanja, ceste, semafore, rampe. Nikako narod da shvati da semafor ne sprječava udes ako neko proleti na crvenom, ili na prekazu preko pruge, šoferi ne poštuju znakove. Jedini i najveći problem je što stoka za volanom ne poštuje signalizaciju i pravila. Zna se di se mora stat i koliko je ograničenje ns nekim mjestima, samo se niko ne pridrzava.
ko
komilica
23.4.2018.
Odustani
a što ti to vrijedi ako strada onaj koji se pridržava propisa
svi-smo-isti
23.4.2018.
Odustani
U tome i jest problem kod nas, svako kaze; onaj se ne pridrzava, zašto bi ja. Tako smo odgojeni, takva nam je povjest. Uopće se ne treba čuditi što toliko ljudi
gine, svi bi htjeli da se drugi pridrzavaju a da on radi šta hoće. Tako nam je i u politici, svi bi htjeli ukrast a drugi da ne kradu, ovdje mislim i na svakog malog čovjeka koi će se okoristit ako ima šansu. Svi bi htjeli da drugi čejaju u redu dok sami idu preko reda, svi bi htjeli da drugi poštuju ono što sami nepoštoju. To je prava slika Hrvatske..
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
23.4.2018.
Odustani
Tako je, slažem se. Nije kriva ni cesta, ni semafor, nego vozač koji je prošao na crveno svjetlo.
Dk
Deaktivirani korisnik
23.4.2018.
Odustani
Putujem svaki dan tamo i svi se ujutro voze tamo 100kmh..., kad ideš prema vg iz smjera zg, fakat sunce ako se spusti ne vidiš semafore... obilaznica sa semafor
ima nije obilaznica... svako selo ima semafor na toj obilaznici... na ovako bitno raskrižje koje spaja dvije obilaznice zaslužuje nadvožnjak petlju... a ne semafor... ili ako nema para barem rotor.
Prikaži još ↓
tu
turhan
23.4.2018.
Odustani
Ali decki tamo stvarno u podne kad je najace sunce ti ne znas koje svijeto gori , bas sam i malo gledala kad stojim na semaforu i zeleno nekao najvise izgleda k
ao da je upaljeno kad se sunce spusti
Prikaži još ↓
Go
Golfgti230
23.4.2018.
Odustani
Jebo te svi znaju da se vozi 100, pa gdje su radari par radara i super , i na križanje se ne ide brže od 60-70 nema veze bilo zeleno ne zeleno , ako ne vidim ja
sno koje je svjetlo pa kočim na 30-40 ako treba a ne napamet ići kroz semafor koliko 80-90km/h , sad je najlakše biti pametan ali ako se tu često dešavaju nesreće ne vidi se jasno koje je svjetlo pa nešto se mora poduzeti .
Prikaži još ↓
svi-smo-isti
23.4.2018.
Odustani
el-force, šta ti znači rotor ako u njeg ulaziš sa 100-120, jedini problem su šoferi koi voze preko ograničenha i prolaze na crvenom. Mozeš stavit što hoćeš ali
ako se vozači ne pridrzavaju, šta ti vredi..
Prikaži još ↓
We
Wendelin
23.4.2018.
Odustani
svi-smo-isti je potpuno u pravu ... prometna edukacija nije prosječnima i ostalima jača strana ...
svi-smo-isti
23.4.2018.
Odustani
jelemare, to nije razlog da se vozi 100 na krizanju. Ako ne vidiš kohe je svjetlo, onda normalan čovjek i prirodno je smanji brzinu kao da je crveno a kod nas s
e stisne gas kao da je zeleno. Radim u prometu ali vani ne kod nas. Mi imamo pravilo ako se signal dobro ne vidi, nije jasno dali je zeleno ili crveno, magla, snijeg, prejako sunce, pregori lampica ili slično, pravilo je da se misli da je crveno a ne zeleno. Samo je u Hrvatskoj semafor kriv što je magla, sunce, crkla kampica i slično. Zašto, zato što su nam vozači daleko nanekulturniji..
Prikaži još ↓
lobotomix
23.4.2018.
Odustani
Upravo to, opća nekultura vožnje je krivac. Ljudi kod nas misle da su najbolji vozači na svijetu i da propisi za njih ne vrijede.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .