Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Ba
Prometni vještak Ivašić kaže da se u trenutku nesreće Nissan kretao brzinom 186,4 km/h , a Ferrari 181,5 km/h i da su obojica BEZ IKAKVIH problema mogla proći zavoj, da nije došlo do kontakta. Zašto onda imamo ograničenja na 110 i 130 km/h, ako bi se, prema riječima struke, bez problema moglo voziti brže?
wooly
Zato kaj velika večina ne voze Ferarije a čak ni Nissan Z
ko
Zato sto veca brzina = vece sanse za nesrecu. Nisu normalni vozaci Hamiltoni.
Ba
Po toj logici je najbolje ograničiti brzinu kretanja vozila na 10 km/h. Broj poginulih u prometu bi se ozbiljno približio nuli.
Dk
Kako je itko mogao ovih .4 i .5 utvrditi buahahahah
ko
Mrak ti je logika.  U naseljenom podrucju ogranicenje je oko 50-70 km/h, zato sto imas brdo stvari koje ti moze izletiti itd. i izazvati nesrecu. Na magist Prikaži još ↓
Ba
Ne palamudi. Evo, u Njemačkoj su svi mrtvi, svi izginuli na onim dionicama Autobahna na kojima nema ograničenja brzine, jel da?
ko
U njemackoj ljudi voze normalno. Kod nas se bilo gdje nabijaju sto blize mogu. I onda na taj stil voznje jos stavi da nema ogranicenja brzine. Mhm.
ko
Takoder, autobahn ima 3 trake + zaustavnu, sto omogucava malo vece brzine. A nas autoput ima 2 trake, + nas mentalitet. I 130 je puno
Ba
Ti znaš kako se vozi u Njemačkoj? Zbilja? Otkud?
ko
Ti izgleda ne znas ni kako se u Hrvatskoj vozi. Nema potrebe za daljnu raspravu.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .