Francuzi dolaze s igračima koji ima preko 30 godina, a ti igrači im glavni u repki. Naša se non stop pomlađuje, pa kako je krenulo za 5 godina ćemo sa kadetima krenuti na natjecanja. Da je Omeyer Hrvat, on bi bio prije 7 godina u mirovini (taman poslije SP 2009 u RH). A Renato Sulić? Čovjek 37 godina, a najbolji pivot u Europi, dugi niz godina ga se izbjegava (razlog Goluža a kasnije jer ne želi). Toliko o tom famoznom pomlađivanju.
Ivica Kičmanović U Dehidraturi
24.1.2016.
Odustani
Sulic se ne izbjegava nego je rekao da mu reprezentacija nije u planu.
juve_tg
24.1.2016.
Odustani
Da su oni njem poslali sluzbeni poziv ne vjerujem ja da bi on odbio!
vz
vedran_zgb
24.1.2016.
Odustani
Francuzi prvo imaju kvalitetnije igrače od nas sviđalo se to nama ili ne. Drugo imaju trenera koji je vrhunski, vjerojatno i najbolji na svijetu. Pomlađuju ekip
u, i to dosta ako malo bolje pogledaš tko je sve unazad par godina otišao iz repke, ali igraju kao što su igrali i prije, a i imaju po meni najboljeg igrača koji je ikada igrao rukomet ( Balić je naš i virtuoz je bio, ali kada se sve zbroji Karabatić je dugotrajniji, kompletniji, srčaniji i vrijedniji za momčad nego Balić ).
Prikaži još ↓
ed
eddi5
24.1.2016.
Odustani
Ne kažem ja da oni nisu bolji ili lošiji, ali smatram da ipak igrači koji su stariji, opet bi bolje igrali nego ovi mlađi, iz prostog razloga jer je u pitanju i
skustvo. Karabatić jeste dugotrajniji, ali nikad neće radit ono što je Balić radio. Morate imate na umu da je 2002. repka bila zadnja, a godinu kasnije prvak svijeta sa skoro istim sastavom. Bit je u treneru, ali kad već nemaju iskusnog trenera, onda bi barem trebalo imati iskusne igrače, jer nije bezveze da je Omeyer s 39 g. na golu, Narcisse s 38g. itd
Prikaži još ↓
st
svoj ti poso
24.1.2016.
Odustani
vedran@ -slazem se mozda da francuzi imaju kvalitetnije igrace.. cak bi rekao da nije toliko do igraca nego do politike u savezu.. npr kod njih sve funkcionira
vrhunski, imaju vrhunskog trenera godinama, na svakom natjecanju ubace nekog mladog igraca da se kali uz starije i zato se kod njih promjene ne osjete.. oni gledaju na to kako ekipa igra a ne koliko tko ima godina. kod nas u savezu druga prica... odrekli smo se najboljeg trenera na svijetu, cervara... drugo odrekli smo se najboljeg u povijesti rukometa, Balica.. Sulic pod vodstvom mafije otpisao reprezentaciju, odrekli smo se buntica, vukovica.. itd da ne nabrajam.. dakle kod nas ljudi koji vode reprezentaciju imaju neke svoje osobne ciljeve. iako se to u rep nebi smjelo.. dakle dok god mafija (gobac i ekipa) diktiraju izbor igraca i izvornika dotle cemo mi padati. -nama je balic trebao igrat i ovo prvenstvo, pa bar 20 min po tekmi, a uz njega su trebali biti i jos neki "stariji" igraci.. uz njih bi i ovi mladji puno naucili.. mi cak ni nasim legendama nismo onogucili ni oprostajnu utakmicu, a koliko su nam radosti i veselja dali... -i jos nesto.. karabatic je stvarno klasa, ali Balic je za njega madjionicar, igrac koji se jos dugo nece roditi.. nesto kao ronaldinho u nogometu.. a i balic je izabran za najboljeg u povijesti.. dakle ne slazem se s tim da je karabatic bolji od balica.. al ok, kako ja, tako i ti imas pravo na svoje misljenje...
Prikaži još ↓
st
svoj ti poso
24.1.2016.
Odustani
vedran@ jos nesto... ne mozes mi ni rec da je karabatic srcaniji od balica.. definitivno ne.. da su ostali upola srcani kao sto je balic bio bili bi prvaci.. on
je lomio za hrvatsku.. kroz zid taj ide, nema predaje... tako da ni u tome se ne slazem s tobom.. al postujem svejedno tvoje misljenje..
Prikaži još ↓
Iv
Ivek987
24.1.2016.
Odustani
@eddi5, Renato Sulić je vrhunski igrač, ali to je druga priča njega ni ja ne bih zvao. On je žrtva isto kao što je i Vedran Zrnić bio žrtva što je rođen u isto
vrijeme kada i Mirza Džomba pa nije mogao igrati, tako i Sulić nije mogao doći do značajnije uloge pored Vorija, a budimo realni u to vrijeme je Vori bio daleko ispred Renata. Sada je situacija drugačija, Renato je u boljoj formi, ali sam je odustao od repke pošto nije mogao igrati od Vorija, a nije htio biti njegova zamjena. Tako da se nije rodio u isto vrijeme kao i Vori vjerojatno bi ispisao hrvatsku povijest rukometa, ovako je to Vori učinio. A sada da ga se poziva, to stvarno nema smisla, pogotovo kada radimo pomlađivanje, to drugo da je igrao do sada u repki i da ga se za ovo euro nije pozvalo, tada bi i ja kritizirao izbornika i stručni stožer, a s obzirom da ga nema godinama, bilo bi glupo da ide "debitirati" sa 37 godina.
Prikaži još ↓
ed
eddi5
25.1.2016.
Odustani
@ivek987 razumijem da ga ne treba možda sad zvati u ovim godina, ili da Vori nije bio puno puno bolji od njega unazad par godina i da je držao konstantu, ali ne
može ni Vori igrati 60 minuta gore dole, i to turnirske utakmice, koje su onda bile skoro svaki dan. Na to ja mislim. Imati dva kvalitetna pivota, jedan na svoj način dobar i jedan od najboljih u to vrijeme (Vori), i drugi koji ima svoj način i koji može razbiti obranu kako bi vanjskim pucačima bilo dobro (Sulić). To znači dvije različite situacije za obranu protivnika
Prikaži još ↓
Iv
Ivek987
25.1.2016.
Odustani
@eddi5, pa imali smo tu situaciju, Vori je bio prvi Pivot, Renato Sulić drugi, ali se on pobunio da ne želi igrati tako malo, htio je veću minutažu sa Vorijem,
a nije mu se pružila i odustao je od repke, tako da nije odustao igrao bi tu i tamo. Istina je da smo možda mogli Vorija više odmarati, ali ono jedno vrijeme se na Voriju skoro nije ni vidjelo da igra skoro cijelu utakmicu, baš je bio u formi i držao je dobar ritam, ni ja ga ne bih mjenjao, ako može izdržati cijelu tekmu. ista priča je bila i sa Metličićem, ako se sječaš igrao je sve minute na parketu.
Prikaži još ↓
ed
eddi5
25.1.2016.
Odustani
@ivek987 ne bih baš rekao da je to tako išlo. Zar nije doživio renato nesreću gdje se vraćao skoro dvije godine, lagano se vraćao, nije mogao na reprezentativnu
razinu da pridoda, vratio se nešto 2008. u norveškoj, pa ga opet nema i prije sp u švedskoj se trebao vratit pa je bila neka zezancija s doktorima, pa ga goluža prekrižio, i rekao da neće dok je goluža izbornik, i babić ga sad pitao i kao nema u planu repku jer nije bio dugo a i godine su mu to da mi to mogao izdržati a najviše da mu nije više prioritet repka.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .