Dakle to je "ono" što treba abortirati jer nije vrijedno življenja, po nekima. Živ bio, maleni, uživaj u životu jer imaš svako pravo na to.
Dr.Gonzo.
28.2.2019.
Odustani
Ne mora biti da nije vrijedno zivljenja, netko abortira i "normalnu" trudnocu jer nije adekvatan za roditeljstvo. Nije lako sa normalnom djecom, di nece bit sa
onom sa poteskocama. Tko voli, nek izvoli, zelim im svu srecu, ja se nikada u tako sta ne bih upustao.
Prikaži još ↓
DALMATINKA
28.2.2019.
Odustani
Hunter imate pravo na svoje misljenje ja sam se upustila i u nijednom trenu nisam pozalila lp
ElToro-
28.2.2019.
Odustani
To što netko "nije adekvatan za roditeljstvo" ne daje mu pravo da oduzme život. O tome se razmišlja prije nego se napravi novo ljudsko biće. Što ako netko shvat
i da "nije adekvatan za roditeljstvo" nakon što se dijete rodi i shvati da mu "nije lako s djetetom"? Ili nakon što dijete napuni godinu dana? S djecom nikad nije lako. To ne znači da imamo pravo oduzeti nekome život, samo zato što nam je "opterećenje".
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
28.2.2019.
Odustani
Koliko ja znam takvi problemi se mogu otkriti u dosta ranoj fazi. Primjer je Island kako je to uspio smanjiti, pregledi i abortus u ranoj fazi trudnoce. Znaci t
u nema govora jos o ljudskom bicu (neka druga tema) . Nego sve je to odabir, ako netko nije sposoban za odgajanje i skrbnistvo nad djetetom, bolje onda da ga niti ni nema. Ima takvih sudbina djece gdje zive doslovno pakao, bolje bi bilo da su udomljeni, obitelj, dom, nego da trpe nasilje i ostale grozne stvari. Normalno da nije s djecom lako, tko hoce vrlo lako napravi djecu, problem je sto ju naprave i oni koji ju niti ne zele ili bolje da ju niti nemaju.
Prikaži još ↓
ElToro-
28.2.2019.
Odustani
Znači, za tebe je ovaj dječak iz članka "problem"? Zašto misliš da si ti vrijedniji od njega? Dalje nego što je, nego ljudsko biće? Je li živo biće? - Jest. Je
li ljudsko? - Jest. Slažem se, tko nije sposoban za odgajanje bolje da i nema djecu, ali s naglaskom da se odluka o tome donese PRIJE nego li se dijete napravi. Nitko mi ne može u 21. stoljeću reći - "slučajno mi se dogodilo". A ako se već dogodi, ima dovoljno parova koji ne mogu imati djecu, a rado bi. Ne mislim da netko ima pravo prekinuti tuđi život, bez obzira u kojoj fazi, radi vlastite komocije.
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
28.2.2019.
Odustani
Ne, nije za mene problem, kako da bude kad nemam nista sa malim, a ocito ni roditeljima nije problem... Kazem, svako ima pravo da odlucuje sta ce sa vlastitim z
ivotom, tko hoce i zeli moze zadrzati dijete, zivjeti takav zivot i zelim im svu srecu. Tko ne zeli u startu, ne bi trebao biti ni prisiljen na to.
Prikaži još ↓
ElToro-
01.3.2019.
Odustani
Malo si kontradiktoran. Kažeš "svako ima pravo da odlucuje sta ce sa vlastitim zivotom", ali istovremeno negiraš nerođenom djetetu isto to pravo. Tko ne želi u
startu, ne bi trebao praviti djecu. Jednom kad ga napraviš, onda to dijete ima pravo na vlastiti život, kako sam kažeš. Nitko ne kaže da ga moraš odgajati, ima mogućnost posvajanja uvijek.
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
01.3.2019.
Odustani
Normalna stvar, svatko ima pravo da odlucuje sta ce sa vlastitim zivotom, vjerojatno se razilazimo u tome sto smatramo ljudskim bicem. Kada se dijete rodi ima p
ravo na vlasitit zivot, dok nije rodeno, majka odlucuje o svojem tijelu. Slozit cemo se da se ne slazemo ;)
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .