samo mi nije jasno kako potrošač nikad ne može biti u pravu.
anahi
21.8.2015.
Odustani
Da, zanimljivo potrošač nikad nije u pravu pišem iz osobnog iskustva.
Dk
Deaktivirani korisnik
10.10.2015.
Odustani
evo cujem da ima i ovakvih primjera za svaku pohvalu,,kupite npr daikin klimu prije pola godine otprilike,, naravno na rate, sve uredno platite,montaza brza i o
pet sve uredno,, sve radi kako treba,,znaci opet sve uredno,,a onda,,dobite poziv na proslavu i domjenak kao "kupac kojeg se cijeni" odazovete se, ljudi vas pocaste,pojedete i popijete, dobite simbolicne poklone,odgovorni porazgovaraju sa vama,na kraju vam obecaju poziv na jos bolji domjenak,,znam da zvuci nemoguce no eto i to se dogodilo,,radi se o firmi klima centar kojeg vodi gospodin horvat(ime neznam)..nisam jos nigdje cuo za slican primjer,,npr da si kupio tv, perilicu il slicno i da te prodavaoc pozove na party za godisnjicu,,uglavnom znam da ti u tom vremenu trebas zvat prodavaoca radi kvarova no ovo,ponavljam opet,nije jos videno,,svaka cast i za svaku preporuku..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .