Obavijesti

Tech

Komentari 14

OFF/ON obrazovanje: Ljudska veza s učenicima je najvažnija

OFF/ON obrazovanje: Ljudska veza s učenicima je najvažnija

Nastavnika hrvatskog jezika Tamara Šoić sugovornica je na prvoj online konferenciji o obrazovanju u organizaciji 24sata. Pridružite nam se u srijedu 20. svibnja, u 10sati, na YouTube i Facebook kanalu 24sata

Škola na daljinu traži golem angažman i učenika i nastavnika, pa vjerujem da im redovna nastava, iz današnje perspektive, izgleda gotovo idilično.
Možda ćemo nakon svega ovoga znati više cijeniti sve ono što smo do sada uglavnom podrazumijevali, kaže Tamara Šoić, nastavnica hrvatskog jezika u Tehničkoj školi Rijeka.


Njezini se učenici u školu ipak ne vraćaju. Prema svemu sudeći, kao i ostali srednjoškolci, godinu će završiti od kuće. S njima će svoj posao od kuće odraditi i nastavnici, a kako je sve izgledalo iz njihove perspektive, pogledajte i poslušajte na šestoj konferenciji “Bolje obrazovanje, bolja Hrvatska”.

Pokretanje videa...

00:25

Tamara Šoić naša je sugovornica u dijelu programa "Riječ nastavnika i ravnatelja", u kojem će o svojim iskustvima o online nastavi još govoriti zagrebačka učiteljica savjetnica Nina Matovina-Hajduk, učiteljica razredne nastave iz Zagvozda Vedrana Bekavac Šuvar, te ravnatelji nekoliko osnovnih i srednjih škola. Otkrit će nam što su oni uočili kao najveće prepreke u radu s djecom, kako su uspostavili vezu, ali ne internetsku nego ljudsku, s učenicima i roditeljima u doba korone, te što očekuju najesen.

Suprotno mišljenju mnogih, učitelji i nastavnici utrošili su mnogo više truda i rada u svoje učenike nego u redovnoj školskoj godini, a oni koji su se vratili u škole uložili su još i više da pripreme sigurne i koliko-toliko sretne škole za učenike.

Konferencija “OFF/ONLINE Pitanje je sad?” održat će se 20. svibnja s početkom u 10 sati na Facebooku 24sata, te Youtube kanalu 24sata, a odgovore na brojna pitanja koja nas sve muče postavit ćemo najvećim hrvatskim stručnjacima za obrazovanje.

Online nastava prilika je za ispraviti mnoge pogreške u obrazovnom sustavu koji je godinama zapinjao i nije se restruktuirao na vrijeme. Pred hrvatskim učenicima, studentima, obrazovnim djelatnicima i stručnjacima još je dalek put do istinske i cjelovite promjene koja će donijeti konkretne rezultate. Pritom je ova nastavna godina donijela rijetko viđene izazove pred cijeli sustav. Od štrajka nastavnika, najduljeg u povijesti Hrvatske, pandemije koronavirusa koji je zaustavio rad u školama, a potom i prebacivanja sustava u online okruženje i potom povratka u škole u sasvim izmijenjenim uvjetima.

I baš zbog stotina pitanja na koje još nemamo odgovore, izuzetno je važno razgovarati o svemu što su nam ovi izazovi donijeli. Stoga ćemo se u društvu stručnjaka pozabaviti upravo online nastavom i kako prilagoditi nove životne zahtjeve potrebama naše djece. Pridružite nam se 20. svibnja!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 14
VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport
INVESTICIJA OD 100 MILIJUNA EURA

VIDEO Revolucija u Novskoj: Dobit ćemo ozbiljan fakultet za gaming i arenu za e-sport

Posjetili smo Tehničku školu u Novskoj čiji program tehničara za videoigre upisuju učenici iz cijele Hrvatske. Ovdje počinje i gradnja supermodernog Centra za gaming
Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'
GENIJALAC IZ VELIKE GORICE

Škola mu dala da kemiju sluša s višim razredima: 'Naš Ronald rođeni je talent za kemiju...'

OŠ Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici već godinama prati potencijalno darovitu djecu. Ronald Podgorski jedan je od takvih učenika
Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo
SVE JE SAMA ODRADILA

Lucija (14) je napravila veliko istraživanje o STEM-u: Mi mladi trebamo paziti čemu vjerujemo

Učenica sedmog razreda u zagrebačkoj OŠ Stenjevec Lucija Blažek (14) ispitala je 549 učenika, nastavnika i programera. Zanimalo ju je što znaju o STEM-u