Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

be yourself
Kako to manji motor može biti bolji od većega? Može biti jeftiniji u izradi, jednostavniji itd ali ne može biti bolji a proizvodi ga isti proizvođač. Naravno da sa većim motorom dobivate bolje performance, uglađenost, odgovor itd. Veći motor jedino što troši više goriva a ostalo je sve na strani većeg motora. Ne može se usporediti mali motor od 4 cilindra sa motorima luksuznih auta od 6 i 8 cilindara.
Se
moze. i to itekako. blok motora igra veliku ulogu. 2JZ motor od Toyote je izdrzljiviji od 5,7L LT1 V8 motora iz istog razdoblja. moze i podnijeti vise snage. i Prikaži još ↓
be yourself
Napisao si ti tu svakakvih gluposti. Napisao sam lijepo istih proizvođača tako da neke usporedbe različitih proizvođača nisu relevantne. Još ćeš me početi uvjer Prikaži još ↓
Se
to je tvoj problem kaj se ne kuzis. sve ovisi o profilu motora. 1,6 detjunirani turbomotor moze bez problema bit bolji od 3L motora. krajem 80tih pocetkom 90tih Prikaži još ↓
be yourself
Za strojare samo. Kubikaža se odnosi na volumen komore za sagorijevanje odnosno veličinu cilindara. Veće komore, više goriva može biti spaljeno na svaki udarac Prikaži još ↓
Se
a kaj je onda sa kompresorima i turbopunjacima, te o variabilnim ventilima i menadzmentu sagorijevanja, strojaru??? zakaj se pacas u nekaj kaj nemas pojima?
be yourself
Mislim da smo razgovarali o broju cilindara ali možemo razgovarati i o drugim stvarima kao kompresorima i turbopunjacima kad to bude tema članka.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .