Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

Odjeća bez modne marke: Super eksperiment u centru Milana

Odjeća bez modne marke: Super eksperiment u centru Milana

Logomanija i opsjednutost imenima poznatih brendova danas je toliko snažna da nosimo i fejk stvari s imenima, samo da bismo bili dio neke ekipe - pa kako onda ima smisla roba bez brenda

Yolo Store, prva talijanska nebrendirana trgovina, otvorena je na Via Torino u Milanu. O konceptu sve lijepo piše na zidu dućana - prodajemo odjevne predmete bez etiketa više od 100 talijanskih i međunarodnih marki kako bismo vam ostavili slobodu izbora. Ne plaćate svijest o brendu, već samo vrijednost odjeće, pa ga tako kupujete po nižoj cijeni.

Ovaj koncept je nešto novo i vrlo zanimljivo, obzirom da se zapravo radi o kvalitetnoj odjeći i stvarima koje inače imaju visoke cijene, no bez marke ona je skromnija. A kvaliteta ostaje ista, što je i više nego dovoljno za odluku o kupnji, uvjereni su u dućanu.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

15.09.2021., Zagreb - Dizajnerica Nela Klicek vlasnica je brenda Neha Neha. Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL 02:16

Danas živimo u doba logomanije i brendiranja svega i svačega, brend je često taj koji nosi priču, a ne kvaliteta materijala ili način izrade. Čitavi stilovi izgrađeni su na imenima, to je postala svjetska opsesija, nositi brend i kititi se njime od glave do pete. Ljudi su skloni kupovati torbice radi imena, pa makar one bile fejk. Naravno, i tržište lažnjaka pritom cvate, samo da su odabrana slova na torbici, majici ili nekom drugom odjevnom predmetu.

@fedegua_ Anche oggi risparmio domani 🫶🏻 #fyp #perte #milano ♬ If We Ever Broke Up - Mae Stephens

S druge strane, ako si netko može priuštiti prodaju na bazi kvalitete, a bez imena, to su Talijani, vrhunski svjetski majstori izrade. Imaju modnu tradiciju koja je jedinstvena u svijetu, stoga je ovaj potez fora, neočekivan i vrlo hrabar.

Lagani kaput boje bijele kave za svakodnevne stilske avanture
Lagani kaput boje bijele kave za svakodnevne stilske avanture

Naravno da postoje ljudi koji kupuju i odjeću bez da se vidi ime, to su uglavnom oni koji su svjesni da ne moraju biti hodajuće reklame, čak kategorički odbijaju biti u toj ulozi. Nije nužno da je jakna ili haljina označena imenom, za mnoge je to tek sekundarno.

Ovaj novi koncept koji Talijani sada pokušavaju popularizirati donosi novi vid - kupujete poznate brendove, ali etikete nema. Možda pritom prepoznate nekog Armanija ili Fendi kreaciju, no to ovdje nije u fokusu. Modna linija ovime gubi na ekskluzivnosti, cijena je niža i dostupna svima, a ljudi plaćaju samo kreaciju, ono što je bitno - kvalitetu i stvar radi načina izrade.

Time mnoge firme rješavaju problem - kako prodati odjeću te istovremeno zadržati luksuzni karakter. Jer, naime, takve kompanije ne žele spuštati cijene odjeće s njihovom etiketom ispod određenog niova, upravo radi imidža. A sada je to moguće, čim skinu brend otvaraju se nove opcije prodaje, a da i dalje ostanu luksuzni.

Nosimo trenirku na štikle - kako je 'streetwear' promijenio scenu te joj dao formule udobnosti
Nosimo trenirku na štikle - kako je 'streetwear' promijenio scenu te joj dao formule udobnosti

Iako se ovaj potez čini neobičnim, činjenica da Z generacija ne brine toliko o brendu, stoga je ovo dobar potez, oni su uglavnom target. Vole originalno, ali i ekološko, stoga su im bitne neke druge stavke kad je riječ o odijevanju. Ne smeta im da nema brenda, radije znaju da je nešto prodano, a ne bačeno ili spaljeno - kako su prije radile neke firme. Naime, stare modne kolekcije koje nisu prodali bi uništavali paljenjem.

Danas u vrijeme hiperprodukcije brojne modne kuće imaju velike zalihe pa ono što se ne proda, sada ide u Yolo dućan. Pritom ne spuštaju cijene oni, već dućan bez brenda. Na taj način održavaju cjenovni razred brendirane robe, dok ona bez etikete može biti niža - logika je dućana i ovog novog načina poslovanja, piše Milanoevents.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
Trgovine najavile sniženja do čak 50 posto: Evo kada kreću
Bershka, Pull&Bear...

Trgovine najavile sniženja do čak 50 posto: Evo kada kreću

Od sutra započinje zimsko sniženje koje može trajati 60 dana, a najave idu za tim da se mogu očekivati popusti i veći od 50 posto, evo što su oglasile neke popularne trgovine
Ovo su top lokacije za skijanje i sanjkanje diljem Hrvatske
ZIMSKE RADOSTI

Ovo su top lokacije za skijanje i sanjkanje diljem Hrvatske

U Krasnu u Lici postoje tri staze pogodne za rekreativno skijanje ukupne dužine 1,6 kilometara, a do vrha na 953 metra vode vučnice. Platak je idealan za ozbiljne skijaše