Na ulazu u jedan grad na moru, na magistrali napravljen kružni tok...toliko uzak da svaki šleper obavezno zadnjim gumama prođe po unutarnjem krugu...i svi krive izvođača kako je napravio tako uzak kružni, a nitko ne krivi projektanta koji je isprojektirao taj isti kružni... Isto tako i ovdje, nitko ne krivi projektanta koji je nacrtao te šahtove točno tamo gdje guma prolazi...pa proklackali bi i najkvalitetniji... Zašro projektant ne pozicionira te šahtove na sred kolničkog traka pa da ga gume ne dodiruju uopće...?
ne
nepoželjan
07.5.2018.
Odustani
a da ih skroz maknu sa kolničkih traka kao drugdje u svijetu?
mickey_zg
07.5.2018.
Odustani
kako da ih pozicionira na sredini voznog traka, kada su ispod cijevi od kanalizacije, pretpostavljam... Onda bi i kanalizaciju trebali seliti metar na desno. Il
i se varam?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.5.2018.
Odustani
Da. Šahtovi idu trasom kanalizacije... Jedini način je da se prije nego se uopće napravi cesta, trasa kanalizacije odredi tako da ide točno po sredini, a ne na
kolotragu. Stvar projektiranja, a ne izvođenja.
Prikaži još ↓
Do
DocA
08.5.2018.
Odustani
To je zato jer sve prometnice u Hrvatskoj projektiraju ing. građevine, a ne cestovnog prometa. Znam covjeka koji se time bavi a nema pojma o tehnoloskom aspektu
price vec samo o tehnickom. Plus u Hrvatskoj se na vecini prometnica i dalje postavljaju kvadratni poklopci umjesto okruglih ili ovalnih kao vani pa je rezultat toga klapanje i pucanje asfalta na kutevima nakon prve zime.
Prikaži još ↓
Bo
Boogey
08.5.2018.
Odustani
trogir?
It's kišing
08.5.2018.
Odustani
senj
Dk
Deaktivirani korisnik
08.5.2018.
Odustani
Zapresic(Šibice) - do Slovenije tuces desnim kotacima kao da su drveni! Ja bi to sve u zatvor ...
ma
mastep
08.5.2018.
Odustani
Zato što se kanalizacija koja se nalazi ispod kolnika sigurno projektirala puno prije nego obnova asfalta. A sigurno i prije nego je netko odredio kako će staja
ti prometne trake na kolniku. Možda je za neku prvu verziju te ceste to i pasalo. Onda je došao tramvaj, pa jedna pomoćna traka, pa jedno proširenje radi one trake s druge strane i sad naravno šaht više ne paše. Ali to naravno nije opravdanje da se ti šahtovi ne naprave kako treba. Treba samo malo više angažmana. Ima i onih koji su savršeno poravnati s asfaltom. Dakle, može se.
Prikaži još ↓
It's kišing
08.5.2018.
Odustani
A ima i novoprojektiranih cesta s istim greškama...
Dk
Deaktivirani korisnik
08.5.2018.
Odustani
Ponekad je problem u samim šahtovima koji se nabavljaju putem javne nabave. Na natječaju pobjedi najjeftiniji ponuđač. A to onda znači da radnici dobiju tanašne
i slabe šahtove. Da ih ne znam kak ugradiš, počnu lupat nakon nekog vremena...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .