Obavijesti

News

Komentari 0

Obitelj Ledić uselila u gradski park, mi osvojili još jedno zlato!

Obitelj Ledić uselila u gradski park, mi osvojili još jedno zlato!
2

Kampanja koja spaja obitelj i sladoled te slavi jedinstvenost donijela nam je zlatnu medalju na Native Advertising Awardsu.

Uz više od 170 nagrada na međunarodnim i regionalnim natjecanjima, od čega preko 100 pripada našim native projektima, sada 24sata može pribrojiti još jednu! Na Native Advertising Awardsu, najrelevantnijem međunarodnom natjecanju u području native oglašavanja, osvojili smo zlatnu medalju u kategoriji Best use of In-Person or Virtual event  za projekt "Unique Family". 

Obitelj - svaka je posebna na svoj način. Ne biramo ih, ali možemo birati kako ćemo provoditi vrijeme s našim najbližima. Govoreći o obiteljima, svaki Ledo Quattro okus jedinstven je poput svakog člana obitelji. Ledo nam se obratio s izazovom – istaknuti se na tržištu sladoleda tijekom ljeta. U sezoni sladoleda, nismo željeli ponuditi nešto obično, već kampanju o kojoj će svi pričati.

Predstavili smo tipičnu hrvatsku obitelj kao domaćine na netipičnom mjestu - u najvećem javnom parku, Zrinjevcu. Na kratko smo kreirali novi dom našoj obitelji, a svi su bili pozvani kao gosti. Slučajni prolaznici, turisti, Zagrepčani - svi su bili pozvani na druženje i isprobavanje Quattro sladoleda. Uz igranje društvenih igara, ‘ćaskanje’, rješavanje križaljki, neki su čak dobili priliku pomagati u manjim kućanskim popravcima. 

Svi posjetitelji, ali i naši online čitatelji, bili su pozvani sudjelovati u online natječaju za osvajanje vrijednog paketa sladoleda za cijelu obitelj. Kroz niz članaka i aktivacija, pozvali smo lokalne obitelji da otkriju što njihovu obitelj čini jedinstvenom i različitom, baš kao što je to i Quattro obitelj sladoleda. Saznali smo da postoje obitelji koje uvijek jedu juhu, obitelji koje jedu salatu uz svaki obrok, ali i one obitelji koje jedu sladoled s kruhom.

“Od briefa preko ideje do realizacije, sve je išlo tako prirodno i glatko. (...) Obje kampanje privukle su veliku pozornost čitatelja 24sata, slučajnih prolaznika, a sudeći prema glasovima žirija, i marketinških stručnjaka. Zahvalni smo Ledu što nam se s punim povjerenjem prepustio, zahvalni smo cijeloj ekipi 24sata koja je sudjelovala u realizaciji i Native Advertising Institutu na zlatnoj medalji u kategoriji "Best use of In-Person or Virtual event", izjavila je Martina Bartolić Aralica, urednica native sadržaja 24sata. 

A po čemu smo mi, 24sata, kao medijska kuća jedinstveni i drugačiji od drugih možete pogledati ovdje!

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja
NEVJEROJATNI DETALJI

Kako je došlo do afere Beroš? Daju milijune eura, a nitko ne provjerava prave cijene uređaja

Godišnje odlazi više od 50 milijuna eura za kupnju bolničkih uređaja mimo planiranirane nabave. Ministar sam odlučuje što će odobriti bez kontrole. Sporna tri mikroskopa nisu jedini koji su kupljeni na spornim natječajima
Admiral NATO-a i dramatična poruka: 'Pripremite se za rat'
PORUKA IZ BRUXELLESA

Admiral NATO-a i dramatična poruka: 'Pripremite se za rat'

Visoki NATO-ov admiral pozvao je u ponedjeljak poslovne ljude da pripreme "ratni scenarij" i prilagode svoju proizvodnju i distribuciju kako bi bili što manje izloženi ucjenama Rusije i Kine
Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'
JESTE LI GA OSJETILI?

Dva potresa pogodila su BiH, a osjetili se i u Hrvatskoj: 'Dosta jako', Zaljuljalo me u krevetu!'

Magnitude su iznosile 3.5 i 3.2 po Richteru