Kaže autor teksta da nema onakav infotaiment pa prema tome skužiš da nemaš super opremu. Mene zanima na što se odnosi razlika u cijeni od 44 tk od testiranog i osnovnog modela. Ajmo reći da su alu felge cca 5 tk + nemetalik boja 3 tk. Gdje je ostala razlika? Najružniji auto s pogleda natrag u noći sa očajnim svjetlima. Što nedostaje Vitari za istu lovu i bolju opremu?
mi
mican
18.12.2018.
Odustani
Prednja LED dnevna svjetla izgledaju kao očnjaci od morža, a sve skupa u kombinaciji s glavnim svjetlima ko ralica za snijeg. Hauba izbrazdana nepotrebno i ruž
no, a prednji štosdemfer ima oblik pramca bojnog broda iz prvog svjetskog rata. Stražnja svjetla su cirkus za sebe. Ko da je došao lunapark ili je netko tunirao rusku Ladu.
Prikaži još ↓
mi
mican
18.12.2018.
Odustani
A što se tiče opreme, to je pak posebna priča. Npr. niti na jednom novom Renaultu nije moguće isključiti kontrolu proklizavanja kotača (ASR).Kažu, to je zato je
r je to zbog sigurnosti. Super! Ali mi nitko ne zna odgovoriti kako ja po snijegu mogu doći do svoje garaže jer je moja ulica strma i ako ne isključim ASR, auto stane na pola puta. Nije li se to jednostavno moglo riješti tipkalom ili softverski, s vremenskim ograničenjem isključivanja na npr. 5 minuta? Istovremeno, samozatamnjujući retrovizor, koji je izuzetno važan a jeftin sigurnosni element, može se dobiti samo ako kupac pristane na ucjenu i kupi najjači paket opreme koji ukljkučuje disko-klub ispodprosječne kvalitete i skupe i neudobne niskoprofilne gume, ili pak stakleni krov. Hvala im na brizi, ali ja nisam magarac.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
18.12.2018.
Odustani
Hahah, kaj da ti velim ... svaka čast na prvom duhovitom i drugom razumnom komentaru!!
mi
mican
18.12.2018.
Odustani
I još da zaključim - kažu da se o ukusima ne raspravlja. Ali nikakvi hvalospjevi ne mogu popraviti generalno loše odrađen posao.
Dk
Deaktivirani korisnik
20.12.2018.
Odustani
evo ti za primjer Golf comfortline, prednja halogene i zadnja svijetla izgledaju kao da je auto dizajniran tamo davne 2005, sicevi i oprema da ne pričam jer bi
me bilo sram sjedit u onim ravnim odvratnim soicevima a cjena hahaha to je najsmješnio dio priče.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
20.12.2018.
Odustani
@acexxl ... ne vjerujem da sam ikada napisao, ali meni je Golf definitivno broj 1. Apsolutno se slažem da je cijena previsoka i nerealna, ali od puno auta koje
sam vozio, Golf mi je ostao u najboljem sjećanju. Odmah poslije njega sam vozio BMW X5, i vjeruj mi da mi je Golf draži iako govorimo o dva apsolutno različita auta u svim pogledima. Prihvati činjenicu da smo svi različiti i individue, i kako veli @mican o ukusima se ne raspravlja. Da sad kupujem novo auto i da imam para, vjerojatno bih kupio novog Peugeota 508 a ne Golfa jer dobivam višu i bolje opremljenu klasu. Iako nikada nisam bio vlasnik VW i nitko od moje obitelji, čak znam i neke koji su razočarani istima, ne mogu sakriti oduševljenje jednostavnim i kvalitetnim interijerom. Cijena je ponavljam apsolutno bezobrazno previsoka i to je vrlo čudno.
Prikaži još ↓
mi
mican
20.12.2018.
Odustani
Iako nisam ljubitelj Volkswagena, mogu reći da mi je Golf 7 izuzetno skladno dizajniran auto, vjerojatno najskladniji na tržištu u klasi C, bez ijedne dizajners
ke greške ili nelogičnosti. Interijer je prostran, a kokpit primjer savršene ergonomije. Čak je i poprilično udoban (s klasičnim ovjesom i normalnim gumama). Bazična sjedala Comfortline su ispodprosječna, ali se za nešto malo više novaca dobiju vrlo dobra ergonomska s masažom i grijanjem. Materijali su zbilja vrlo kvalitetni i usklađeni. Postoji i izbor boje interijera i ona bež boja je zbilja za svaku pohvalu. Ne razumijem zašto auti iznutra moraju biti crni. Ja kod kuće nemam niti jedan komad crnog namještaja, niti jedan crni zid. I prije sam imao svijetlu unutrašnjost i to mi je super. Osjećaj prostornosti i svježine, a održavanje jednostavno. Ove aute crne iznutra moraš lickati i peruckati svaki čas ako želiš da ne izgledaju zamazano i staro.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .