Obavijesti
komentari
Obavezno štivo za mlade vozače: Iskustva koja želite izbjeći
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
Sve je stvar od covjeka do covjeka. Ima ljudi koji nakon 2 tjedna voze bolje od ljudi koji voze 20 godina. A i puno ovisi o onome tko te uci vozit. Recimo udjes u zavoj pocmes proklizavat ni u ludilu se ne stisce kocnica jer se sa tim samo jos gore napravis. Al u takvom trenutku treba ostat mirne glave i reagirat pravilno. Al 90 posto ljudi ce refleksno kocnicu stisnut jer se u...eru.... I nakon toga pocmu letit na sve strane
be
Nije istina..to što ti govoriš to važi kad si na ledu...u toj situaciji moraš malo stati na kočnicu pa pustiti a ne naglo kočiti...
MAKANTAHI
profići u zavoju koriste trail braking ili daju malo gasa da zadnji kraj ne poćne klizati, time kontrolitaju klizanje nosa/guzice, za everi dej drajvere, ukolik Prikaži još ↓
bp
Kocnica je mnogima najdrazi dio automobila..najdrazi su mi oni s kocnicom na autoputu.
Dk
Mankantahi realno u hrvatskoj 80 posto ima prednji pogon tako da vratimo se u realnost a ne na profiće. Mislim da ovo sa kuplungom vrijedi samo za neke situaci Prikaži još ↓
MAKANTAHI
koji dio proklizava kad stisneš gas i kuplung, i kad ponovno pustiš kuplung koliki je gas ili da li tada motor koći ili ubrzava kotače
bo
Nije ni toliki problem u kočenju. Možeš lagano stiskat kočnicu, ali nikako stiskat kočnice i motati volan. Samo lagana kočnica, volan ravno i čekati dok ne uspo Prikaži još ↓
cerat_1
Zato su izmislili ABS i EBD upravo zato kaj vecina staje na kocnicu u zavoju i kad proklizi, to pravilo vrijedi na autima starijeg godista ili na autima novijeg Prikaži još ↓
Dk
Znaci ne gas do kraja ubiti zavisi koliko ti je jak auto mora dobit šut na kotače a da ti gume ne proklizuju al pošto rijetko tko ima tako jak auto znaci moras Prikaži još ↓
MAKANTAHI
ovak, bio u mićevcu , dvaput na tečaju sigurne vožnje, osnovni i napredni, svašta sam/smo isprobavali uz znanstveno objašnjenje šta se dešava sa težištem, trenj Prikaži još ↓
ka
prvo i osnovne je ne uć u zavoj u 5-toj što kako sam vidio dosta njih radi,nego stavit u 3-ćoj ili 4-toj zavisno od zavoja i teško da će proklizit bilo koji aut Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .