kooperativna direktorica Fortenove Irena Weber objasnila JE da su 1. travnja izabrali jer je on ponedjeljak, početak novog mjeseca i novog kvartala te da će time uštedjeti puno vremena
'Novim imenom označavamo novi početak i novu kompaniju'
Kompanija koju je Ivica Todorić nazvao Agrokor, od 1. travnja više se neće tako zvati. Agrokor odlazi u povijesti, a kompanija dobiva novo ime. Naime, 1. travnja počinje implementacija nagodbe koju je u srpnju izglasalo preko 80 posto vjerovnika, a kako je u četvrtak otkrila izvanredna uprava, kompanija će se zvati Fortenova grupa.
U RTL Direktu o promjenama u Agrokoru govorila je kooperativna direktorica Fortenove Irena Weber.
- Ime je bila želja svih kreditora da se time označi novi početak i nova snaga, nova kompanija - kazala je Weber i objasnila da su 1. travnja izabrali jer je on ponedjeljak, početak novog mjeseca i novog kvartala te da će time uštedjeti puno vremena.
- Sama nagodba je de facto završena 4. srpnja kada je velikom većinom od 80,2 posto izglasana od strane vjerovnika. Mi već mjesecima iza kulisa radimo na pripremi implementacije u svim operativnim kompanijama - kazala je Weber te dodala da su spremni za implementaciju nagodbe za koju će ima trebati "nekoliko mjeseci".
Kazala je kako tvrtka nema povlaštene koncesije.
- Tu se radi o primjeni zakona o izvanrednoj upravi i stvarno ne vidim zašto bi okidač za ugovaranje novih ugovora bila sama primjena zakona - rekla je Weber i dodala da u zakonu stoji da se sva imovina i prava treba prenijeti na zrcalna društva.
- Konzum dućani ostaju Konzum, a Ledo Ledo - objasnila je Weber promjene imena kompanija. Na pitanje prezaduženosti, Weber je kazala da im je trenutna kamata 10,5 posto.
- Ona raste po 50 basisa mjesečno. To je visoka kamata i zato nam je u interesu da što prije refinanciramo taj kredit - rekla je Weber.
Na pitanje o padu prihoda kazala je da je taj pad prihoda "sustavan i namjeran".
- Riječ je o završetku odnosno prekidu ugovora koji su negativno utjecali na profitabilnost. Nama je fokus na profitabilnosti. Ako gledate marže i profitabilnost one su bitno veće nego su bile. S druge strane riječ je i o knjiženju prihoda gdje se jednokratni prihodi ne knjiže kao prihodi iz poslovanja - kazala je Weber.