Obavijesti
Novi sudar u problematičnom riječkom rotoru: Tko je sad kriv?
Komentari 77
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

daj sta das
Nije rotor problem, problem je sta svaka šuša dobije vozačku. Problem je što masa njih s vozačkom u ruci ne zna vozit. Nisu krive ni ceste ni rotori. Krivi su v Prikaži još ↓
Pa
corsa kriva ko kuca 1/1 amen
ce
Ne treba velika inteligencija za ustanoviti da je vozač koji mijenja voznu traku kriv. Ako se nije prestrojio pri ulazu u rotor morao je napraviti još jedan kru Prikaži još ↓
J1
Nevnerojatno koliko ljudi ne zna voziti u KT. Dok znakom nije drugacije odredeno svaki KT je ko ravna cesta, ne mozes samo tako u tudu traku. Ovaj u vanjskoj mo Prikaži još ↓
Dk
Slažem se da su krivi isključivo vozači ali da je i prometna struka katastrofa, dokaz je rotor u Zagrebu na kojem je SEMAFOR. Rotori se rade zbog bolje protočno Prikaži još ↓
Jazooooo
Ovaj u corsi sigurno polago vozačku u Bosanđelesu.
Si
Kod isključivanja vozila iz kružnog toka potrebno je pratiti uvjete u prometu oko vašeg vozila, pravovremeno uključiti desni pokazivač smjera kretanja te obrati Prikaži još ↓
me
kriva je traljava horiziontalna signalizacija rotora....i na starom zg rotoru je bilo sranja....sad ih više nema jer je konačno sve ispravno iscrtano.....za div Prikaži još ↓
aj
Opet neki ne shvaćaju. Šta škoda ima voziti ppo vanjskoj traci?! Može, jer na kolniku su nacrtane streliice za vožnju ravno i za skretanje. A srednja traka ima Prikaži još ↓
Br
Prvo ako (corsa) izlazi na npr 3ći izlaz -treba ući u unutrašnju traku-izlaz je jasno pokazivačem smjera dao do znanja-po tome ako se desi red auta kao škoda ni Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .