Obavijesti
komentari
Novi strašan sudar Webbera: Zaletio se u ogradu s 300 km/h
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

br
Ti automobili nisu ni priblizni nasima. Imaju rollbar i karbonski monokok oko vozaca. Iznimno cvrsta konstrukcija koja ne dozvoljava tijelu gotovo nikakvo pomicanje prilikom udarca. Isto tako, uz kacigu se koristi HANS koji srijecava trzajne ozlijede vrata. Uz sve to, profesionalni vozaci su u iznimnoj fizickoj formi i sposobni izdrzati puno vece G slile od prosjecnog covjeka. Udarac je bio sa oko 287km/h prema sluzbenom izvjescu.
nn
ma da, oni su zaštićeni bolje nego tenkovi, a najveca je opasnost ako dođe do požara pa da pojasevi zaglave i da se ne moze izvući, ali to je rijetkost... usput Prikaži još ↓
br
Kako ne? Natakvim se utrkama razvija odlicna tehnologija koja se kasnije prenosi u osobne automobile. Jako puno stvari koje danas smatramo normalnima u svojim a Prikaži još ↓
gi
ne može se sva tehnologija prenijeti na osobna vozila tipa karbonski monokok jer je preskupa na masovnu proizvodnju
br
Naravno da je, ali cak se i monokok prenio u mnoge super sport automobile. Od "jeftinijih" jurilica, carbonskim monokokom se može pohvaliti Alfa 4C.
Tr
U sudarima sa autima kakvi danas jesu, najveća opasnost je ta G sila jer je karbonski monokok vrlo krut i G sile usporenja su iznimno velike. Uz sve treba imati Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .