Ti automobili nisu ni priblizni nasima. Imaju rollbar i karbonski monokok oko vozaca. Iznimno cvrsta konstrukcija koja ne dozvoljava tijelu gotovo nikakvo pomicanje prilikom udarca. Isto tako, uz kacigu se koristi HANS koji srijecava trzajne ozlijede vrata. Uz sve to, profesionalni vozaci su u iznimnoj fizickoj formi i sposobni izdrzati puno vece G slile od prosjecnog covjeka. Udarac je bio sa oko 287km/h prema sluzbenom izvjescu.
nn
nopliz, nopliz
01.12.2014.
Odustani
ma da, oni su zaštićeni bolje nego tenkovi, a najveca je opasnost ako dođe do požara pa da pojasevi zaglave i da se ne moze izvući, ali to je rijetkost... usput
, uopce ne kužim te utrke izdržljivosti, nema mi bas nekog smisla, ali ok :-)
Prikaži još ↓
br
brazzer
01.12.2014.
Odustani
Kako ne? Natakvim se utrkama razvija odlicna tehnologija koja se kasnije prenosi u osobne automobile. Jako puno stvari koje danas smatramo normalnima u svojim a
utima je iz takvih stvari proizaslo.
Prikaži još ↓
gi
gifit
01.12.2014.
Odustani
ne može se sva tehnologija prenijeti na osobna vozila tipa karbonski monokok jer je preskupa na masovnu proizvodnju
br
brazzer
01.12.2014.
Odustani
Naravno da je, ali cak se i monokok prenio u mnoge super sport automobile. Od "jeftinijih" jurilica, carbonskim monokokom se može pohvaliti Alfa 4C.
Tr
Trafalgar
02.12.2014.
Odustani
U sudarima sa autima kakvi danas jesu, najveća opasnost je ta G sila jer je karbonski monokok vrlo krut i G sile usporenja su iznimno velike. Uz sve treba imati
i malo sreće i udariti pod povoljnim kutom u ogradu, kao što je to bilo i u Webber-ovom slučaju.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .