Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ic
šteta da nema još manji motor, iz motokultivatora idealno. hahahahah, da je 2,0tdi pa bi 2 do 2i pol litre manje trošio
Aron333
Današnji motori s down-sizeig tehnologijom puno su jači od nekadašnjih motora, i ti sto se KS tiče, a pogotovo okretnog momenta.
ic
..jači su al ga moraš pred crvenim okretajima držat za osjetit tu jakost. više volim motore s velikim okretnim momentom iz niskih okretaja, ako niš drugo radi r Prikaži još ↓
Aron333
Nisi u pravu, dizelaši imaju najveći okretni moment već kod 3000 obrtaja, tako je barem kod Mercedesa 180 cdi. Za benzin CD e ne znam, ali sigurno su inženjeri Prikaži još ↓
ic
a moj 1,9 kod 1800 okretaja počne imat največi moment
Aron333
Koliko Nm?
ic
210 od90konji je iz 95e g
Aron333
Tehnologija stara 17 godine. To je staro, zrelo za otpad. Danas npr suvremeni down-size dizel motor od Mercedesa, Nissana, Renaulta, Lexusa, Mitsubishia... ccm Prikaži još ↓
ic
meni je super, malo troši ljepo potegne jer je mjenjač dobro pogođen i planiram to voziti još puno godina, lani je prvi put  od kad je kod mene zadnjih 18 Prikaži još ↓
Aron333
Glavno da je tebi super, ali vrijedi pravilo: što više treba uložiti u (stari kramp) auto, to manje vrijedi . Vrijeme radi svoje.
ic
pa 500eura nije puno na godine i km, danas samo obični servis kaj ti promjeni ulje i filter  za  neki auto 3 g košta po 150 eura
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .